Saturday, August 6, 2011

HOT n Spicy..!! Nurul Izzah TAK NAK Jumpa Senator Ezam Mohd Nor....

SKuala Lumpur, 6 Ogos - Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar menegaskan, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor perlu hadir ke mahkamah bagi kes fitnah Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Izzah berkata, Najib dan Rosmah perlu berbuat demikian bagi membersihkan nama mereka yang terpalit sebagai dalang dan konspirasi dalam kes tersebut.

“Seharusnya tidak ada masalah untuk datang ke mahkamah, kemukakan dan bagi bukti. Pada saya, kalau boleh jumpa si pengadu sebelum kes berlangsung, takkan tidak (boleh jadi saksi) , lebih-lebih lagi tampil di mahkamah untuk kemukakan keterangan,” katanya.

Ditanya sekiranya Najib dan Rosmah berdolak dalik untuk tidak hadir ke mahkamah, beliau yang juga ahli Parlimen Lembah Pantai itu menyifatkan tindakan itu hanya akan memburukan lagi imej pemimpin negara itu yang sememangnya sinonim dengan karektor pemimpin BN.

“Dolak-dalik adalah perkara yang konsisten di bawah kerajaan Barisan Nasional, saya tidak begitu optimis, tapi saya mengharapkan respon positif daripada Perdana Menteri,” Nurul Izzah berkata demikian ketika ditemui selepas sidang media dengan Persatuan Komuniti Peniaga Brickfields (BBCS) semalam .

LG pun pelik dengan sikap manusia akhir zaman... Dalam videoklip kat bawah nie, Nurul Izzah yang beria2 kata Papa dia ade dengan they oLz masa waktu yang dikatakan liwat berlaku. Tapi kenapa Izzah dengan mama dia Wan aAzizah takut nak jadik saksi..??

Apa kaitannya pulak kes liwat Saiful dengan PM kita Datuk Sri Najib dan isterinya Datin Sri Rosmah..? Kalau betul Izzah badi alasan “sebab Najib ade jumpa Saiful” sebelum kes nie meletop.., then what about Senator Ezam..?? Dalam few of our blogger fren punya report and stories pun ade kisah Ezam jumpa Saiful, kenapa takut nak panggil Ezam jugak sebagai saksi..??

Nampak tak..? Tujuan nak babitkan nama PM semata2 nak rakyat jadikan cerita kat kedai2 kopi, jadik topik hangit minum teh tarik “ fuyoo.., PM kena pergi court kes liwat Anwar laaa.., kita tengok PM berani pergi ke tak..? “

5 comments:

  1. Satu kaedah hendak menjatuhkan kerajaan adalah dengan memburuk burukkan imej BN.

    Untuk menjatuhkan BN perlu memburuk burukkan imej PM terlebih dahulu.

    Inilah teori konspirasi sebenar yang orang kampung pun boleh parasan.

    Memang keluarga haramjadah !!!!!!

    ReplyDelete
  2. Kasihan sunguh dengan keluarga penipu dan haran jadah dan laknat ini. Apa ke hal air mani Anuar dalam jubur Saiful itu nak di herik PM dan Datin Seri sebagai saksi di makamah? Tak masuk di akal fikiran langsung. Dasar muka tembok dan darah daging makan daripada hasil haram...air muka dia orang semua dah tak nampak sinar keimanan langsung akibat dari dosa fitnah dan menipu rakyat Malaysia dan dunia...

    ReplyDelete
  3. Jiakalau mengikut 'fatwa Karpal Singh' Nurul Izzah telah menghina mahkamah kerana mendesak PM dan Isteri PM hadir ke mahkamah menghadiri perbicaraan (memberi keterangan) berhubung perbicaraan Anwar Ibrahim.

    Ini kerja mahkamah (hakim, pendakwaraya, peguambela) dalam menentukan sesiapa yang perlu hadir dimahkamah dikandang saksi atau dikandang orang yang dituduh atau sebagainya.

    Ianya bukan kerja orang yang tidak ada sangkut paut dengan kes perbicaraan yang sedang berjalan.

    ReplyDelete
  4. aku rasa tak payah banyak sangat panggil jadi saksi, buat kelam kabut saja.cukup lah dengan saksi alibi nuar saja. panggil IZZAH dengan JIJAH pon dah cukup.kalau hasrat nak suruh jadi lama bicara atau tanggug tangguh panggil semua seorang demi seorang rakyat malaysia atau panggil semua yang pegang I/C no ditengah 71 jadi saksi.pasti nuar akan lepas kes ni sebab dah kojol.

    ReplyDelete
  5. sewajibnya panggil mak izzah, izzah sendiri, rahimi (org pertama saiful jumpa utk mengadu). ezam, pegawai2 polis yg terima report & staff pkr yg tahu tentang perkara ni sbb mrk yg lebih kenal saiful dari PM yg hanya beri nasihat suruh saiful repot ka polis...di mana ko izzah masa papamu balun saiful?

    ReplyDelete