Friday, August 12, 2011

Siapa MENTERI Dalam Kabinet Datuk Sri Najib Yang Merupakan Seorang GAY?

Itu isu yang sedang dimainkan oleh jentera propaganda Pakatan Rakyat. Dan apa yang berlaku sekarang, seolah-olah kembali mengulangtayang peristiwa 1997 apabila PAS dan DAP membuat andaian, akan terdapat seorang anggota kabinet yang bakal mati akibat AIDS.

Malah Karpal Singh secara tegas, mendesak Perdana Menteri pada ketika itu, Tun Dr. Mahathir memecat anggota kabinet tersebut kerana perangai dan amalannya yang amat menjijikkan.

Pada ketika itu, bukan main berkokok lagi PAS dan DAP. UMNO disifatkan sebagai parti yang menjijikkan kerana terdapatnya seorang pengamal MAIN BUNTUT dalam jemaah menteri. Serata tempat UMNO diejek dan ditertawakan, sehinggakan Mat Sabu pada ketika itu, menggelarkan anggota jemaah kabinet berkenaan sebagai Al-JUBURI... gelaran yang kekal sehingga kini.

Namun apabila orang berkenaan dipecat dari UMNO, dicampak keluar dari jemaah menteri dan dijatuhi hukuman kerana meliwat, dia dipungut, bahkan diberikan jawatan tertinggi serta disediakan pengaruh terbesar berbanding para pemimpin PAS sendiri, manakala DAP pula menggunakan GAY-PIG berkenaan sebagai alat untuk mendapatkan pengaruh orang Melayu.

Itu yang sedang berlaku sekarang. Propaganda Pakatan Rakyat sedang berkokok kuat tentang MENTERI GAY dalam jemaah kabinet Najib Abdul Razak. Mereka mencerca, mentertawakan dan menghina UMNO kerana menyimpan GAY-PIG sebagai menteri...

Tapi percayakah anda, sekiranya GAY-PIG tersebut dipecat, diterajang keluar bahkan dijatuhi hukuman kerana PERANGAI GAY-PIGnya, dia akan dibela dan disanjung oleh para pengikut Pakatan Rakyat, khususnya puak-puak PAS?

Najib Abdul Razak perlu bertindak tegas dengan menyiasat perkara ini. Penafian tidak boleh dibuat begitu sahaja. Pembersihan jemaah menteri dan pentadbiran daripada golongan GAY-PIG amat diperlukan oleh rakyat. Tiada apa-apa yang baik dari kalangan GAY-PIG walaupun mereka kelihatan sangat Islamik, bercakap tentang WAMAKARU WAMAKARALLAH, bercakap tentang keadilan, ketelusan dan sebagainya.

Siapa menteri terbabit perlu didedahkan! Identiti menteri tersebut perlu dikeluarkan dan seandainya benar terdapat perbuatannya yang sangat menjijikkan, MAKHLUK berkenaan perlu didakwa dan dihukum!!!!

Rakyat Malaysia tidak mahu ada lagi seorang GAY-PIG yang akan menjadi BISEKSUAL untuk menutup identiti sebenarnya di negara ini... cukuplah seorang dan seorang itu pula sudah banyak melakukan onar serta kekacauan di negara ini... dia tidak hanya mengacau dalam hal ekonomi, bahkan dia mengacau dalam hal akidah!!!

Begitulah kejahatan yang ditunjukkan oleh Allah Taala yang terbit daripada seorang GAY-PIG yang pernah memegang kuasa!!!!

From Blogger
The Flying Kick

No comments:

Post a Comment