Friday, August 27, 2010

Parti Politik Msia Dalangi Bakar Bendera Di Jakarta

This is very serious statement..!

Kita jangan take it so easy perkara perkara macam nie, government must do something sebelum jadi lebih parah. Bukan senang nak lahirkan sebuah negara yang makmur macam Malaysia.

Let us share this info, penting untuk kita tahu.


Pergi ke URL kat bawah nie double click kat link, baca artikel nie yang ada kat Utusan Online;
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0826&pub=utusan_malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_13.htm&arc=hive

7 comments:

  1. Pasal jubo dia satu dooonia kecoh....ini keluarga memang sial...kita kasi malu sama anak dia yang lain ehsan huda dan segala sampah sarap dalam keluarga....

    ReplyDelete
  2. Salam..Siasatlah pihak yang bertanggunjawab..jika benar tindakan sewajarnya perlu diambil..

    ReplyDelete
  3. Lama tak dengar cerita pasal KJ@sikitol.Bila sesekali keluar ceritanya..fuhhhhh penuh kontraversi...main ugut-ugut pula nak keluar UMNO dengan alasan sokongan orang melayu kepada PERKASA.Apa masalahnya awak dengan PERKASA?awak bukan orang melayu kah?

    Bila telah ada niat dalam hati nak keluar dari parti keramat melayu UMNO,saya yakin awak bukan pejuang bangsa dan UMNO yang sejati.Awak berjuang untuk kepentingan diri sendiri dan menambah simpanan dalam akaun bank.
    Kalau niat ikhlas berjuang untuk UMNO dan bangsa tak semestinya awak tergila-gilakan kedudukan dalam kabinet.Awak boleh saja menjalankan tugas tanpa jawatan dalam kabinet.

    Makin terserlah tahap pemikiran awak..lain kali kalau mau naik bangunan tinggi,belajar-belajarlah guna tangga dahulu...bukan guna "sky lift" yang terus bawa awak ke puncak bangunan.

    ReplyDelete
  4. Mmg dah tau awal awal mmg dajjal mata satu ni punya kerja...

    Orang malaysia yg sokong pembangkang suka kalau orang indon buat mcm tu. Syiok habis.

    ReplyDelete
  5. Kapak percya mesti ada tangan2 ghaib yg menjadi matermind dlm trajedi itu. TAPI Kapak yakin perisik kita juga ada bukti2 shahih. Jadi kita tunggu untuk kerajaan ambil tindakan. Segala ini mesti dibendung dan mereka yg mengaibkan Negara wajib dinyah dari Negara ini atau tempat yg paling sesuai adalah ISA.

    ReplyDelete
  6. kerajaan lemah.. semua sebabkan oleh ' samdol2dollah n menghantu@kj"...Najib pun da ikut lemah longlai.. hisapmudin Menteri KDn.. dia tu lemah mcm bapak dia..Tun M semua puji tegas/keras/org hormati hingga ke hari ini.. "dollah/KJ" sori aku masih meluat tengok muka dia ..

    ReplyDelete
  7. Memang dia punya kerja lah dia ada ling dengan anak perempuan gus dur presedent buta indonesia untuk apa anak perempuan dajal tu pergi jumpa puak yg anti kerajaan indonesia janagn kerana perempuan sekor ni punya hal habis susah semua rakyat malaysia yg berada di indonesia serta pelajar pelajar malaysia dapat susah apa apa pun rakyat kena kutuk perbuatan dajjal mata satu ni siapa ya rakyat semua tahu hanya tunggu pihak berkuasa mengambil tindakan.

    ReplyDelete