Saturday, June 25, 2011

Pakatan Bukannya Kuat..!! Tapi, Komponen BN Yang Selalu “Menyusahkan” BN...!!!

Kalau anda melihat papan tanda di tanah perkuburan seperti di atas, apa yang anda fikirkan?

Sudah tentulah anda akan terfikir bahawa orang Islam juga hidup berkasta-kasta. Brahmin tak boleh ditanam bersama-sama Kesatria... Waisya tak boleh campur dengan Brahmin dan Kesatria... dan Sudra memang tak boleh campur langsung dengan tiga kasta teratas... kalau PARIAH lagi ler, jangankan tanam sekali, bayang mayat kena tanah perkuburan Brahmin pun, boleh menyebabkan satu kampung ditimpa petaka!!!

Itukah fahaman yang cuba diterapkan?

Dah terdesak sangat gamaknya, M. Saravanan, si Ahli Parlimen Tapah sampaikan tanah perkuburan orang Islam pun 'ditajanya'. Apa ke bangangnya MIC sekor nih!

Semenjak bila pula ada Ahli Parlimen di Malaysia ni yang telah menaja tanah perkuburan orang Islam? Dah memang dah nak mandi air mayat ke si Saravanan ini sampaikan langsung tak ada pantang larang nak berpolitik dan nak menunjukkan yang dia bermurah hati dengan masyarakat yang diwakilinya?

Apa ke bangang sangat MIC sekor nih?

Kalau setakat nak taja papan tanda, tak perlulah sampai ada cop UMNO dan Barisan Nasional di situ. Mayat-mayat dan tulang-tulang dalam tanah di kubur itu, sudah tidak berparti politik lagi. Kalaupun mereka PAS, tapi kalau semasa hidup, iktikad mereka ialah menyokong PAS akan menjadi syafaat kepada mereka, mereka akan dibalun sampai ke hari akhirat. Kalaupun semasa hidup, iktikad mereka UMNO adalah tempat bergantung, kubur mereka akan disempitkan sehingga tulang selangka mereka berselisih kiri dan kanan....

Yang orang UMNO kat TAPAH tu, apa ke bangang sangat!!! [LG pick up dari tulisan Blog Flying Kick]

No comments:

Post a Comment