Thursday, June 23, 2011

Datuk Eskay Akan Bukak Semua Di Mahkamah…. Habislah Anwar Ibrahim…!!


Anwar Ibrahim, Ketua Peipu tu. Dia dah tentu - tentu la akan mati kutu lepas ni sebab dah tak ada modal dia nak Poo...singh cerita.

Kalau dulu, dia boleh la jugak dia nak kaitkan pendedahan yang dibuat oleh Datuk Eskay tu didalangi oleh pihak tertentu, KONONnya.

Diantara pihak yang sering menjadi bahan titnah Datuk Seri Najib, Datuk Seri Hishamuddin dan Polis. Dan dengan pendakwaan tersebut, maka akan hilang la cerita cerita fitnah ni nanti.

Apa lagi bahan yang dia dapat gunakan untuk memburuk-burukkan orang lain terutamanya pemimpin dan Kerajaan Barisan Nasional?

Mungkin itu bagi kita la kan. Bagi Si Ketua Penipu ni pulak, dah tentu dia ada cara lain untuk terus menaburkan fitnah dengan membuat andaian yang bukan bukan.

Al - maklum la, Ketua Penipu la katakan. Kalau tak de helah lain, tak de la dia dinamakan sebagai Ketua Penipu. Tak layak la dia di'Anu-Gay-Rah'kan oleh isteri dia sebelum ini.

Belum pun cukup tempoh 24jam, malah hari yang sepatutnya Datuk Eskay dipanggil ke Balai Polis serta didakwa kerana menyebarkan bahan lucah, Si Ketua Penipu tu dah ada 'trick' lain.

Si Ketua Penipu tu dah dapat meramalkan bahawa Datuk Eskay yang akan didakwa pada hari Jumaat nanti akan dibebaskan dengan hukuman yang ringan.

Kalau dulu dia salahkan Polis, Perdana Menteri dan Menteri KDN. Kali ini dia salahkan Peguam Negara yang mempunyai rekod prestasi 'tersendiri' terhadap pemimpin Politik.

Kononnya, dia nak kata la yang Peguam Negara ni akan berat sebelah dalam mengambil keputusan untuk menjatuhkan hukuman terhadap Datuk Eskay tu nanti.

Si Ketua Penipu tu juga turut menyatakan bahawa dia tidak yakin bahawa Putrajaya serius untuk mengambil tindakan terhadap Datuk Eskay.

Malah dia juga turut percaya bahawa ianya hanya dilakukan untuk menarik kembali kepercayaan rakyat sahaja semata-mata.

Hek eleh!!! Kalau dah dia tak percaya yang Datuk Eskay tu akan dikenakan hukuman, apa tengkoraknya dia sendiri tak ambik tindakan? Kenapa dia tak saman Datuk Eskay tu dulu?

Yang peliknya, dia dapat meramalkan hukuman yang akan dikenakan kepada orang lain. Hukuman yang akan dikenakan kepada dia dalam kes liwat nanti, dia tak dapat ramalkan ke?

Nampak sangat la yang Si Ketua Penipu ni dah hilang akal, dah mati kutu dengan pendakwaan terhadap Datuk Eskay tu. Lepas ni dia dah tentu tak boleh buat kerja dia lagi dah iaitu menipu rakyat!!!

This article taken from ;
Blog Semut Hitam

1 comment:

  1. kemungkitan pendakwa akan menyatakan video yg mana satu trio datuk T tu tayangkan, siapa pelakon utamanya, dan pendakwa akan memanggil saksi2 yg dah tengok video tersebut..harap2 perbicaraan ini akan dijalankan dengan adil....

    ReplyDelete