Friday, April 29, 2011

Uncensored Full Video Sex Anwar Ibrahim.., Please Click Here!!!


Please Click Here

13 comments:

  1. Saya faham kemarahan terhadap seseorang individu, tapi jangan lah dalam kita bersungguh2 utk tunjuk keburukan dia, kita merosakkan diri, keluarga & masyarakat kita sendiri.

    Blog ini untuk tatapan umum, kan? anak2 kita, saudara-mara & kawan2 kita akan berkunjung ke blog kita. Dengan meletakkan satu video lucah (biarpun itu video anwar sekalipun) seolah-olah kita menggalakkan pengunjung kita menonton aktiviti yang merbahaya ini (seks bebas).

    Adakah itu yg kita mahu semai dalam jiwa anak2 kita? -maaf kalau agak kasar, sekadar menegur apa yg saya rasa patut. Andai saya salah, sila perbetulkan saya.

    ReplyDelete
  2. kalau kita tak dedahkan,rakyat tak tau.sebab pemimpin ini kita nak jadikan perdana menteri.apakah kita sanggup mengangkat beliau yang tidak bermoral menjadi PM kita?.kita dah suruh dia undur tapi dia taknak,sebab tu kena dedah juga.bala akan diturunkan oleh allah tak kira dalam negara ini ada yang alim atau jahat.

    ReplyDelete
  3. BETULKAH SAUDARA ANWAR DALAM VIDEO SEKS TERSEBUT?
    ATAU ORANG LAIN YANG HAMPIR SERUPA WAJAH ANWAR. SEBAB YANG SAYA TAHU RAMAI ORANG DI DUNIA INI WAJAH HAMPIR SERUPA WALAU IBU BAPA BERLAINAN.

    ReplyDelete
  4. Saya setuju sebab semua bukti yang ada hanya besi dan plastik. Sampai bila2 pun pecacai pkr tak boleh terima hakikat yg bos mereka suka kunyit dan doll.

    ReplyDelete
  5. Betul kata mu Razak. Aku tengah tunggu kot-kot DSAI nak bagi tawaran RM10 juta ke kepada sesiapa yang telah menyamar diri dia dalam video tu. Mungkin ada yang berani muncul. Tapi sampai sekarang dia tak berani pun buka mulut. Bukan susah sangat. RM1 juta pun orang sanggup. Dia duit banyak. Siap dengan ada sponsor lagi. Ada sesiapa berani mengaku. Lumayan beb. Sebab tak da tu la dia senyap je. Memang tak da orang lain lah. Nak saman Datuk Trio pun tak berani.

    ReplyDelete
  6. Alahai Dosa tunjuk dan tengok video pulak nak dibesar besarkan .. apa sangatlah nak dibandingkan dengan Dosa Berzina bagi orang yang dah kawin??

    Jangan silap sampai menganggap aku memandang remeh dengan dosa... SubhanaLLah .. namun kita memang tak lepas dari dosa. Yang Wajib kita menghindarkan dosa besar, sedang kita juga berusaha menjauhkan diri dari dosa kecil...

    Aku tak nampak ianya lucah, tak naik pun syahawat aku melihat video itu .. yang naik ialah kemarahan dan azam untuk menentukan 'bapak munafik itu' mendapat kehinaan di dunia dan azab diakhirat kerana dia tidak pernah menyesal apatah lagi nak bertaubat.. sebaliknya fitnah demi fitnah yg dilemparkan.

    Macam mana aku tak percaya?? cukuplah sumpah laknat/mubahalah Eskey dan Saiful Bukhari menjadi hujjah...tok sah nak bersumpah, jam Omega pun dia tak boleh nak tunjukkan sebagai bukti ..

    ReplyDelete
  7. bng non nikan klu dari dulu die bersumpah,serah dna dan tunjuk jam,satu malaysia sokong dia..tak payah nak buat ceramah, ssah payah reka fitnah,idea jimat masa dan belanja..video sex tu asli,bkan sekadar 4 orng saksi mlh berjuta boleh jadi saksi//..skang eaa dlm bn,, umno yang yang berkuasa,melayu berkuasa,kenapa mesti melayu?sebab ini tanah melayu...dlm pakatan dap akan berkuasa..melyu cina india tak akan di lihat berjalan bersama2..tp sbnarnya teman fikir pakatan ni tengah berangan2 mat jenin nak keputrajaya..maca angan[anwar klentong]16 sept dulu tu..klu rakyat sedar ,melayu sedar satu negeri pun pakatan tak dapat..kenapa die lari ke kedutaan yurki masa saiful buat tuduhan liwat..sebab die paniklh tu..kata ada orng nak bunuh..cis kitaorng tak nak ko anwar..kiteorng nak tengok bala apa yang menjemput ko..taklah doa..tak elok,bkan macam doa pas ituari, rata2malu nakk nnonton video doa nik razi tu..nak tengok semula pun ..alahai malunya..mana nak letak muka oiii..baca doapun bagi kat kroni,belum negara lagi..jahanamlh malaysia nnati serah pada yang bkn lyak..harun din kan ada..sohlah die baca doa...baca doa makn jelah..

    ReplyDelete
  8. oarnag kata , video anwar itu ada lah super impose kepada anwar ibrahim @ rekaan semata-mata.

    Soalan saya yang pertama :

    1) macam kita nak edit video yang bergerak mengikut struktur badan asal Anwar Ibrahim beserta dengan wajahnya sekali?

    2) APakah benar bagaidikata oleh Anwar Ibrahim untuk merampas putrajaya pada 16 september dahulu , Persoalanya adalah dengan cara apa ?

    3) Mengapa sehingga ke hari ini , tiada kabinet banyangan PR sekiranya PR berjaya memrintah negara ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jawapan soalan no 1.
      Dalam satu minit video ada 50 frame gambar.
      Tiap-tiap frame gambar tu kena edit bahagian yang perlu supaya nampak real. Kalau tak real juga kaburkan. Kalau kaburkan juga masih tak real tukar dari kaler jadi hitam-putih. Bergantung kepada duration video tersebut dan berapa banyak frame yang perlu diedit, frame yang tak berkenaan tak perlu diedit.

      Delete
  9. Anwar buat apa pun tidak berdosa, sebab dia WALI..

    ReplyDelete
  10. skang ni, segala persoalan korang dah terjawab.. so skg ni, dah tau la kan sape benar dan sape yang salah.. dan skg bala yang korang nak sangat menimpa DSAI akhirnya semakin membongkarkan segala niat jahat umno, maka tahniah kat korang sebagai pencacai umno kerana terpengaruh dan tunduk kepada tipu daya pemimpin umno yg korup.. klu dah bodoh tu, lagi senang nak diperbodohkan!

    ReplyDelete
  11. pandangan saya kabur2 pun saya tetap nampak dalam gambar itu adalah anuar ibrahim, so kenapa masih mengabur kan penglihatan menidakkan dalam gambar itu bukan anuar..

    ReplyDelete
  12. Jangan buka Aib sesaorang,apatah lagi kalau Fitnah,Agama Islam tidak mengajar kita buat sedemikan,ia akan merosak Masyarakat, Nabi kita tak mengajar ini semua, cuba bayangkan kalau Gambar kita di dedahkan apa komen. Dosa individu ia dengan Allah melainkan berkaitan manusia kena minta ampun dan maaf dengan nya. Fikirkan lah, jangan kerana fahaman sempit Politik menyebabkab kita hilang halatuju kehidupan. Wassallam.

    ReplyDelete