Sunday, December 11, 2011

Hari Keputeraan Baginda Sultan Selangor Ke 66 - AMPUN TUANKU BERIBU RIBU AMPUN.., SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN

11 Disember 2011 – Ahad

15 Muharam 1433H

DIRGAHAYU Ke Bawah DULI YANG MAHA MULIA SULTAN SHARAFUDDIN IDRIS SHAH ALHAJ IBNI ALMARHUM SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH ALHAJ Sultan Selangor Darul Ehsan sempena hari keputeraan baginda yang ke 66.

Patik ingin merafak sembah dan menjunjung kasih berdoa semoga Tuanku dipanjangkan umur, dikurniakan kesihatan yang baik dan diberikan kesejahteraan, agar dapat terus berada diatas tahta singgahsana memimpin rakyat di negeri bertuah ini, AMIN…

Patik turut ingin mempersembahkan bahawa Tuanku merupakan sumber aspirasi seluruh rakyat Negeri Selangor. Titah dan nasihat Tuanku akan sentiasa dijunjung dan disanjung menjadi pedoman rakyat di negeri ini.Semoga negeri yang dicintai ini senantiasa diberikan keamanan, kesejahteraan, dijauhi dari sebarang musibah, bencana dan juga gangguan daripada golongan mereka yang tidak bertanggungjawab.

Patik dan seluruh rakyat akan terus mempertahankan Institusi Raja Berpelembagaan sebagai sumber perpaduan dan kekuatan orang melayu khususnya dan rakyat Negeri Selangor amnya


DAULAT TUANKU...!

DAULAT TUANKU...!

DAULAT TUANKU...!

1 comment:

  1. Lawyer Lydia
    Salam Hormat

    Anda minat darul Ehsan dan Darul Iman pada perkiraan saya. Tetapi saya mungkin tidak tepat. Jadi harap anda janganlah marah sekiranya saya tanya sikit?

    Siapa tuanku anda berkenanan menerajui kerajaan negeri selepas PRU13 nanti sekiranya BN menang?

    Apa pandangan tuanku anda mengenai hukum hudud dilaksanakan di Darul Ehsan?

    Maaf dan Sekian

    ReplyDelete