Tuesday, December 13, 2011

Game Over...!!


Keputusan perbicaraan DSAI semakin tiba, jelas dan nyata kehibaan sedang menyelubungi wajah pejuang2 dan pencacai2 PKR. Keputusan 'mahkamah rakyat' sudah pun lama di umumkan - Anwar Ibrahim di dapati bersalah .............

Kini kita hanya tinggal menunggu keputusan mahkamah yang sebenar ya. Berdasarkan kepada hujah2 penggulungan terakhir perbicaraan, kita dah boleh agak2 sedikit tentang keputusan yang akan menimpa DSAI.

Kemana hala tuju PKR tanpa pimpinan DSAI? Akhir2 ini kedudukan PKR sudah berada di tahap 'lampu kuning', terlalu ramai pemimpin2 atasan nya sudah keluar tinggalkan parti itu. Penghijrahan ber ramai2 pemimpin PKR ini telah memberi gambaran buruk tentang PKR.

PKR bukan lagi dianggap sebagai pengancam kepada kerajaan BN, begitu juga dengan PAS dan DAP. Pakatan Rakyat sudah layu dan hampir kering, kaum melayu sedar tentang niat jahat DAP yang bersekutu dengan nya. PR sudah jadi musuh nombor 1 kepada kaum melayu yang sedar dan mahukan negara ini terus aman dan makmur.

PKR tajaan DSAI hampir sama dengan Semangat 46 yang sudah berkubur. Parti orang kecewa ini tidak boleh kekal bertahan lama. Ia ujud sebagai penacau ketenteraman parti pemerintah sahaja. PKR ujud sebagai petualang yang memecah belah kan perpadua kaum melayu. DSAI harus di rehatkan agar kaum melayu dapat bersatu semula.

Blogger
Tok Gajah

1 comment:

  1. Lawyer Lydia
    Salam Hormat

    Game over bila BN memerintah semula Pulau Pinang dan negeri-negeri yang sekarang di perintah PR dan masaalah besar dan utama rakyat di selesaikan oleh Bn dengan baik.

    Game over bila Wawasan2020 tercapai in time sekiranya tidak on time.

    Yang past sekarang keadilan mahkamah sedang diuji.

    Maaf berkongsi pendapat marhaen ini kerana saya kurang pasti game is over melainkan kiamat besar atau kiamat kecil sampai.

    Angin kurang baik kerana terima berita kurang baik dari Timur Tengah - perang besar mungkin tercetus tak lama lagi.

    Sekali lagi MAAF dan Sekian.

    ReplyDelete