Thursday, January 19, 2012

Siapa Rbf Online..? Wardina Safiyyah Buktikan Husam Musa Tersilap Orang....!!

Pelakon dan pengacara, Wardina Safiyyah menjemput penulis blog ruangbicarafaisal.blogspot.com iaitu Tun Faisal Ismail Aziz menemuinya jika ingin mengetahui sama ada kejadian samun yang berlaku terhadapnya baru-baru ini adakah lakonan atau pun kisah benar.

Wardina berkata, dia tidak mempunyai sebarang keperluan untuk menjawab persoalan yang ditimbulkan oleh Exco Pergerakan Pemuda Umno itu seperti yang diminta.

"Jika dia mahu jawapan kepada semua persoalan yang bermain di dalam mindanya sila datang berjumpa saya. Tidak ada sebab mengapa saya perlu membalas dengan menulis kenyataan saya untuk dia meletakkan jawapan saya itu di dalam blognya.

"Biarlah orang ramai sendiri yang membuat penilaian terhadap semua perkara yang ditimbulkan kerana saya sudah penat untuk bercakap mengenai hal tersebut," ujarnya kepada mStar Online ketika dihubungi di sini, Rabu.

Sebelum ini kita dah pun dengar berita mengenai Blogger Rbf yang disaman oleh Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa. Klik sini

4 comments:

  1. Adam Adli dan Khalid Ibrahim adalah boneka kepada DAP. Pemerintah Selangor ialah DAP yang tidak hormat Islam, Melayu dan Raja-Raja Melayu.

    Minta semua pengudi jangan undi parti yang bukan UMNO, undi parti UMNO sahaja. undi BN jika perlu, jangan jadikan orang kafir sebagai Pemimpin, kerana mereka tidak layak jadi pemimpin kita umat Islam di tanah Melayu Islam.

    jangan beli produk Cina dan bukan Melayu yang Lain.

    Hapuskan hak mengundi non-bumiputra kerana mereka cuma nak tanah kuasa dan tidak hormat Melayu dan Raja Raja Melayu, cuma fikir Tanah Besar Cina.

    Hang Tuah juga Cina cina lahanat ini pertikaikan, walhal itulah antara Wira Melayu.

    Hapuskan Bahasa, tulisan dan fahaman Cina di malaysia. Kita tidak Perlukan orang Cina di MALAYsia.

    Adam Adli...pergi habiskan belajar atau berhenti dari UPSI...budak tak malu, CGPA pun setakat cukup makan, nak tunjuk pandai.

    Fared430

    ReplyDelete
  2. Satu istilah "CGPA cukup makan" LoL

    ReplyDelete
  3. Blog yang paling bodoh pernah aku baca...blog2 picisan macam ni la,yg akan jatuhkan bn nanti...

    ReplyDelete
  4. tak perlu dok puji diri sendiri,,kita tidak bolih menilai diri sendiri cuma orang lain sahaja yg dapat nilai sama bloggers pakatan haram jadah ni betul2 ok tetapi aku tengok majority nya tidak ada nilai pasaran dan kaki fitnah

    ReplyDelete