Friday, January 13, 2012

Dah Macam Dirasuk Setan Tapi Nak Kata Sunatullah...??




Apa sahaja yang kita katakan kepada Pas ,DAP dan PKR, bagi mereka semuanya adalah fitnah. Walaupun bukti dah terang-terang depan mata, mereka tetap kata itu fitnah.

Agak-agaknya mereka ini manusia jenis apa ?

Terbaru adalah berkenaan dengan video sekumpulan muslimat Pas yang terkinja-kinja di tepi jalan berhampiran Kompleks Mahkamah KL isnin lepas.

Dah terang-terang dalam video itu Ketua Muslimat Pas Pusat dan gerombolannya sedang terkinja-kinja dan melaungkan "Umno mampus" , tetapi mereka masih nak kata itu fitnah.

Saya petik apa yang disiarkan oleh harakahdaily dimana ianya ditulis oleh Aiman Athirah Al Jundi.

Aiman Athirah Al Jundi adalah wanita yang memegang loud hailer dalam video diatas. Dia adalah Ketua Penerangan Muslimat Pas Pusat.

Ada sahabat yang prihatin bertanya kenapa saya memilih untuk menggunakan ungkapan "Mampus UMNO" pada Hari 901? Beliau juga berkata…teruk juga Muslimat PAS cuba difitnah oleh Blogger-Blogger UMNO…

Ini jawapan spontan saya…. Inilah sunnatuLlah perjuangan...Allah ingatkan kita dalam al Quran..apakah kamu fikir kamu akan dibiarkan mengatakan kami telah beriman sebelum kamu diuji?.....setiap yang berlaku apatah lagi yang diledakkan oleh musuh-musuh kena disiasat...dan fahamkan.....InsyaAllah kami ni dah lama dalam perjuangan...

Sebagaimana pemimpin besar mereka yang menghalalkan apa sahaja demi untuk keuntungan politik mereka, maka tidak mustahil perangai buruk itu turut berjangkit kepada Muslimat Pas.

Inilah yang dinamakan cikgu kencing berdiri anak murid kencing berlari.

Pas sanggup menghalalkan apa sahaja demi kerana politik. Agama dilacurkan secukup-cukupnya oleh mereka. Isteri pun mereka sanggup jadikan taruhan pilihanraya.

Saya berkeyakinan rakan-rakan semua masih ingat apa yang diungkapkan oleh Nik Aziz pada tahun 1999 dalam usahanya mempertahankan buku SHIT tulisan ahli Pas seumur hidup, Shahnon Ahmad, yang penuh dengan mencarut ditujukan kepada Tun Dr M.

continue reading..., please click here

4 comments:

  1. Diaorang tu dah confirm ke anuwar baik sgt. Silap2 terkinja2 menyokong peliwat, penzina, penipu, perasuah.........tak ke malu sendiri nanti...hehe.
    Ce suruh anuwar tu go ke Mekah? Dari Kes liwat 1 dulu sampai le ni tak pulak nampak dia umrah ke, haji ke....bersumpah jauh sekali.

    ReplyDelete
  2. Lawyer Lydia

    Menakutkan, betul tidak?
    Tetapi yang lebih menakutkan ada orang letak bom semasa perhimpunan, betul tidak?

    PRU13, banyak yang rakyat dan bukan rakyat akan mati akibat keputusan BN menang tipis dan Perak jatuh kembali ke PR. Ini yang menyedihkan, bukan menakutkan.

    Tajuk cerita: najib miscalculated as always (najib mengundang bala malapetaka kepada negara)

    Tak apa, kita tengok sahaja nanti.
    Bila wanita sudah hilang malu, apa jadi pada imannya, Lawyer Lydia?

    Sekian.

    ReplyDelete
  3. Mereka ni bukan muslimat PAS...Tapi musibat2 PAS yang tak dapat nak bezakan diantara perjuangan di jalan ALLAH dengan perjuangan menyokong peliwat2 dan gay.

    Sepatutnya musibat2 ni buat demo mempertahankan Dr Hasan Ali yang secara terang2 mempertahankan isu memurtad umat Islam.

    Sepatutnya mereka melaung laungkan..pergi mampus PAS kerana mengikut telunjuk Azmin dan Anwar untuk memecat Dr Hasan Ali

    Musibat2 PAS ni perasan giler..Aku nak gak dengar komen Dr Harun Din mengenai musibat2 PAS yang dirasuk syaitan ni.

    http://www.umnobandartunrazak.com

    ReplyDelete
  4. itulah bangangnya puak2 PAS....bila kena btg idung sendiri sanggup mengaitkan dgn kata2 dan ayat2 Al-Quran...sedangkan perkataan didlm Al-Quran indah2 belaka utk org yg beriman dan berakhlak mulia....!Tidak ada satu ayat pun dilm Al-Quran ayat2 yg kotor dan maki-makian...
    Tetapi apa nak dikatakan jika murshitdol pun dh kata Allah pun mencarut maka barua dia pun buat benda yg sama la.....nauzubillah

    ReplyDelete