Wednesday, January 25, 2012

Rupa2nyer Seorang Gay Australia Diupah Untuk Fitnah Datin Seri Rosmah Mansor...

OK, inilah sebenarnya mamat ANDREW HORNERY ni. Dia ni betul lah adalah kolumnis, tetapi bukan menulis tentang hard news spt isu politik, current affairs atau lain, tetapi keje dia kat suratkhabar adalah MENULIS KOLUM GOSSIP.

HA HA HA HA HA, so dakwaan dia terhadap DS Rosmah itu adalah sebahagian daripada tulisan gossip mamat ni. Dah nama pun gossip, maknanya memanglah susah nak percaya tulisan mamat ni. Reporter gossip je mamat ni. Mamat ini dikenali sebagai GOSSIP QUEEN AUSTRALIA.

Si Andrew Hornery ni, pulak kerap kali disenaraikan sebagai " Australia's Worst Journalist".

Apa yang jadi lebih kelakar adalah, pembangkang dan portal berita mereka gunakan reporter mamat Andrew ini yang latarbelakangnya amat meragukan untuk menjalankan agenda politik mereka. Sungguh terdesak pembangkang sekarang ini, "any Tom Dick and Harry" also can-lah.

Tapi rilek bro, apa yang menarik lagi tentang Andrew Hornery ini atau Andrew "Horny" adalah dia ini dikenali dikalangan dunia gossip Sydney dan kewartawanan Australia sebagai "OPENLY GAY TRANSSEXUAL".

Andrew ini memang kerap menulis tentang apa yang berlaku di dalam dunia Gay dan Lesbian. Itu adalah makanan harian dia. Kalau dah Gay, memanglah dia je yang lebih tahu tentang komuniti Gay jugak. Kalau betul mamat ni Gay, maka pembangkang akan berhadapan dengan masalah yang amat besar.

Pembangkang kena explain kenapa seorang Gay digunakan untuk membantu strategi politik pembangkang yang "Gay Friendly. " Pembangkang juga kena beritahu sama ada Anwar kenal tak dengan mamat Andrew Hornery ni. Kedua-dua lebih kurang sama je haluannya, mungkin kenal kot?

sumber :
Johor Politico

1 comment:

  1. Blog tuan yang hebat telah saya pautkan.
    Harap tuan dapat pautkan blog saya juga. TQ.
    www.melayukulai.info

    ReplyDelete