Sunday, January 1, 2012

Jangan Nak Buat Huru Hara....

Pakatan pembangkang perlu menghentikan taktik jahat bagi memanipulasi pemikiran rakyat dengan mencetuskan keadaan huru-hara di negara ini demi memenuhi politik kepentingan mereka.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr. Mashitah Ibrahim berkata, ini kerana, rakyat negara ini terdiri daripada mereka yang cintakan keamanan dan tidak akan termakan dengan hasutan berbaur subversif mereka.

“Kempen Bebaskan Anwar 901 yang dilancarkan pembangkang hanyalah talian terakhir mereka untuk memperbesarkan isu serta memperbodohkan pemikiran rakyat meskipun secara jelas kes liwat yang melibatkan ketua mereka adalah isu moral dan kes peribadi beliau.

“Kenyataan pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) bahawa rakyat adalah hakim negara juga tidak berasas kerana perkataan ‘rakyat’ yang digunakan mereka hanya merujuk kepada penyokong mereka semata-mata, bukannya semua rakyat negara ini.

“Jelas sekali, Kempen Bebaskan Anwar 901 mencerminkan agenda kepartian sempit pembangkang dan ia langsung tidak melibatkan kepentingan rakyat,” katanya ketika mengulas rancangan pembangkang untuk mengheret rakyat menjadi pelindung kepada Ketuanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang berhadapan tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan, melalui kempen “Bebas Anwar 901” pada 9 Januari ini.

No comments:

Post a Comment