Saturday, January 21, 2012

Amboi Eksyennya Si Zuraidah Nie...!!

Tidak gentar dengan saman fitnah RM100 juta oleh Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Shahrizat Abdul Jalil, PKR ikrar untuk mendedahkan lebih banyak skandal berkaitan dengan kontroversi projek Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC).

Ketua Wanita PKR, Wanita Zuraida Kamaruddin berkata saman fitnah tersebut tidak akan menghalangnya dan pengarah strategi parti itu, Mohd Rafizi Ramli daripada mendedahkan lebih banyak skandal mengenai projek tersebut.

Beliau "mengalu-alukan" Shahrizat untuk membawa kes tersebut ke mahkamah kerana ia akan memberi ruang yang lebih besar kepada rakyat untuk menghakimi skandal tersebut.

"Saya percaya ramai rakyat Malaysia akan tampil dan bekerjasama dengan kami untuk membawa lebih banyak bukti dan menjadi saksi dalam kes tersebut," katanya.

Selepas berita (saman) tersebut tersebar, tambahnya, ramai yang menawarkan diri untuk memberi lebih banyak maklumat yang merupakan maklumat baru pada pihaknya.

2 comments:

  1. hantar siZuraidah muka macam tempayan lebam ni balik Spore aje...dulu yang bawak masuk banyak bebudak Melayu diam2 masuk Malaysia adalah Tun Razak pasal beliau kesian dgn nasib bebudak Melayu yg masa depan tak menentu diSpore...ini Zuraidah bukan pegar makan padi aje..pegar gigit jari!!!!

    ReplyDelete
  2. Mak Lampir ni memang dah gila dan tak tahu membezakan antara fitnah dia kepada Kak Ijat dengan NFC. Kak Ijat tak ada kaitan dengan NFC. Bukan NFC yang saman dia tapi saman Kak Ijat terhadap fitnah yang di buat oleh perempuan gila ni. Macam mana orang yang putus saraf otak ini boleh dilantik sebagai pemimpin.

    ReplyDelete