Thursday, May 17, 2012

Sangat Merbahaya..! Nik Aziz Adalah POLITICAL ANIMAL....

Sebagai seorang yang beragama islam kita suka jika agama dan kaum kita kuat serta bersatu padu. Di Malaysia umat islam dah berpecah belah sejak tahun 1951. Puncanya kerana Ustaz Haji Ahmad Fuad kalah menentang Datuk Onn Jaafar bagi merebut jawatan YDP Umno.

Bertitik tolak dari situlah tertubuhnya Pas dan Pas mendapat sokongan yang baik dari penjajah kerana mereka tidak mahu melihat melayu bersatu padu dibawah Umno kerana boleh menyusahkan kerja mereka. Dengan adanya Pas maka melayu akan berpecah belah.

Tertubuhnya Pas kerana dendam terhadap Umno , dan dendam itu terbawa-bawa sehingga ke hari ini. Dimana ada Umno disitu akan ada Pas. Dimana ada Pas disitu masyarakat akan berpecah belah.

Kafir mengkafir , syurga neraka, sembahyang dua iman , memulau kenduri, tidak makan sembelihan, kerjasama dengan syaitan, doa pecah perut dan hinggalah ke tahap ada pasangan yang dinikahkan semula, semuanya Pas lakukan kerana dendam serta bencinya kepada Umno.

Kepala kepada segala pembencian Pas kepada Umno tidak lain tidak bukan adalah Nik Aziz.

Tahun 1973 Datuk Asri membawa Pas menyertai BN. Dalam tempoh Pas berada dalam BN Datuk Mohd Asri selaku Presiden PAS dikaitkan dengan pelbagai spekulasi dan masalah khususnya melibatkan Pas di Kelantan.

Hakikatnya spekulasi dan tuduhan tersebut adalah hasil putar belit fakta sebahagian pemimpin dan ahli-ahli Pas yang tidak berpuashati dengan perpaduan PAS-UMNO. Nik Aziz pada masa itu selaku Pesuruhjaya Pas Kelantan dan Ketua Dewan Ulama Pas Pusat antara yang mendesak supaya Datuk Asri lepaskan jawatan dalam Pas. Akhirnya Datuk Asri lepaskan juga jawatan YDP Pas pada 1982.

Nik Aziz sering mengatakan Pas serik untuk berkerjasama dengan BN atau Umno kerana pernah ditipu sebelum ini. Itu semua adalah pembohongan beliau.

Baca seterusnya...., klik SINI

No comments:

Post a Comment