Friday, May 25, 2012

NAKAL Sungguh Khairy..!! Video Klip 3;13 Minit Ini Bukti KJ Berjaya BOGELkan.....

TAHNIAH KEPADA KJ...! MARI KITA TONTON VIDEO KLIP DIBAWAH INI...

SAKSIKANLAH...!! BAGAIMANA TERKEDUNYA WAJAH RAFIZI LEMBU YANG TERKUJAT KUJAT KENA REMBAT OLEH KJ PADA SAAT SAAT AKHIR DEBAT

7 comments:

  1. macam ayam berak kapur mukanya si rafizi lembu kacuk ngan babi. hahahha

    ReplyDelete
  2. Proud of you KJ-your maturity shows-that guy that debating with you looks like a retarded person.Dont tell us he is going to be one of the country leader..

    ReplyDelete
  3. Janji kepada budak tabika...tak dapat dilaksanakn..tak dapat dilaksanakan....respect KJ.....

    ReplyDelete
  4. alamak.... Kesian dia..!!! Ha..ha..haaa...!!!!

    ReplyDelete
  5. Alhamdulilah, Pemimpin2 muda yg bijak samada dr kerajaan mahupun pembangkang telah tahu apa akan terjadi jika kerajaan tersilap langkah mencorak masa depan negara. Yg penting kesedaran dari peringkat awal lagi. Pemimpin2 muda inilah yg akan memikul tggungjwb apabila sampai waktunya nanti. Doa yg terbaik utk negara kita Malaysia, amin

    ReplyDelete
  6. Ala, hospital rembau pun tak siap lagi.. Xyah ckp byk la BN

    ReplyDelete
  7. DATUK YIP Kum FOOK, MCA PENGERUSI GOMBAK menghina dan ANTI Sami-Sami Buddha.

    Dengan berhormati penganut ke dalam Dhamma,

    Saya ikhlas hendaklah menggunakan bahasa secara terbuka pengalaman pahit yang sebenarnya telah berlaku di PERSATUAN PENGANUT BUDDHA SAMNAK SAMBODHI NO: 19-21 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR, MALAYSIA.

    Saya tidak berpuas hati dengan Pengerusi MCA Bahagian Gombak (Yip Kum Fook) dan Pengerusi PERSATUAN PENGANUT BUDDHA SAMNAK SAMBODHI (Yip Kum Fook) kerana dia menggunakan cara yang ganas dan sombong dalam membawa masuk sekumpulan individu dari tempat-tempat lain untuk memprovokasi dan memijak sucidarat dan tanpa apa-apa sebab bunyi yang dipanggil polis untuk menahan Sami apabila bertentangan untuk mengaibkan penyembah Buddhisme.

    Saya amat ingin bertanya di sini bahawa apa dosa besar dan jenayah telah dia telah melakukan setakat anda peguam Datuk Yip Kum Fook dengan cara atau oleh penjahat yang dipanggil polis untuk menahan seorang rahib yang seperti dia?

    Saya datang dari Pulau Pinang, saya adalah pendatang baru dan saya sementara meletakkan di PERSATUAN PENGANUT BUDDHA SAMNAK SAMBODHI untuk mengkaji dan belajar untuk mempraktikkan Buddhisme. Ketika di kuil tersebut, saya tidak tahan dengan cara yang peguam Datuk Yip Kum Fook berkelakuan, sikap anda tidak sopan, sombong dan tidak terkalahkan dalam merawat ketua Sami di Kuil.

    Kerana saya berkata beberapa perkataan mengenai kelakuan anda kepada anda peguam Datuk Yip Kum Fook, anda menggunakan cara-cara kotor untuk menyakiti Sami. Ia adalah sesuatu yang tidak boleh diterima dan membuang satu contoh yang sangat buruk.

    Untuk pengetua sebuah sekolah, jika pelajar itu dan telah melakukan suatu kesalahan, pihak polis mestilah sebagai perkara ihsan bertemu dengan pengetua, cuba untuk memahami situasi sebenar, sebelum polis mengambil sebarang tindakan. Ini adalah amalan biasa.

    Tetapi ia memohon maaf untuk mengatakan, bahawa peguam Datuk Yip Kum Fook yang dirinya adalah seorang peguam memilih untuk mempunyai dilakukan. Jika tidak, dia tidak bertindak selaras dengan ajaran Agama Buddha dan memandang rendah kepada semangat Buddhisme untuk satu tujuan, menunjukkan bahawa dia adalah pengerusi yang kuat Bahagian MCA Gombak dan pengerusi PERSATUAN PENGANUT BUDDHA SAMNAK SAMBODHI. Beliau menuntut pihak polis untuk menahan Sami Buddha untuk merealisasikan motif beliau

    Ia amat bertuah yang disebabkan oleh hakikat bahawa agama itu sendiri adalah satu perkara yang sensitif, malah anggota polis Melayu difahami dan dihormati agama, budaya dan adat resam kaum lain, jadi mereka tidak terburu-buru mengambil apa-apa tindakan. Jika tidak, akibatnya akan menjadi bencana.

    ReplyDelete