Saturday, November 5, 2011

Ihsan Bin Anwar TAK NAK Balik Malaysia Sebab Malu Kat Saiful Bukhari....

Kes liwat II yang di antara Anwar Ibrahim dan Saiful Bukhari Azlan bakal berakhir tidak lama lagi. Itu pun kalau barisan pembelaan Anwar tidak mati dalam masa terdekat. Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah sudah menetapkan hujung bulan ini sebagai tarikh penggulungan hujah.

Meskipun Anwar pernah berkali-kali mendakwa bahawa Wan Azizah dan Nurul Izzah mampu membuktikan dirinya tidak bersalah dengan tampil sebagai saksi “alibi” di Mahkamah. Kedua beranak itu tidak muncul hingga barisan pembelaannya menutup kes baru-baru ini.

Namun, apa yang mengejutkan saya ialah perkhabaran yang akan membuatkan Anwar pengsan tak bangun-bangun!

Menurut sumber, anak lelaki Anwar, iaitu Ehsan bin Anwar yang kini berada di New York telah membuat pengakuan kepada seseorang bahawa memang benar Anwar telah meliwat Saiful Bukhari!

Menurut bekas rakan Anwar yang dikenali sebagai Datuk Ishak Ismail telah memberitahu bahawa seorang sahabatnya di New York ada menghubunginya baru-baru ini. Ketika berbual, secara tidak langsung, terkeluar cerita mengenai anak lelaki Anwar itu.

Menurut sahabat Datuk Ishak, Ehsan ditanya tentang dirinya yang enggan pulang ke Malaysia meskipun sudah sekian lama berada di luar negara. Lagipun, ayahnya kini sedang dalam tekanan yang amat dahsyat! Bukan sekadar liwat, cerita ayahnya melanggan pelacur pun terbongkar juga! Nak tunjuk jam Omega pun tak mampu!

Ehsan memberitahu bahawa dia enggan pulang ke Malaysia memandangkan dia segan dan tak mampu nak berdepan dengan Saiful Bukhari. Menurutnya, Saiful Bukhari adalah rakan baiknya. Namun, secara tidak sedar, dia berkata…

“Uncle..saya tak boleh balik ke Malaysia…macamana saya nak jumpa Saiful..?

“Saiful tu kawan baik saya…sah dan sahih uncle…ayah saya bantai belakang Saiful”, kata Ehsan sebagaimana yang didakwa sahabat Datuk Ishak tersebut.

Saya kira, seandainya Anwar terlepas pun dari hukuman berhubung kes liwatnya itu, saya tetap yakin bahawa Anwar memang seorang peliwat. Saiful Bukhari sudah bersumpah bersaksikan nama Allah dan kitabullah. Malah dia pergi ke Mekah dan mengadu kepada Allah Rabbul Jalil!

Kemudian, dengan kuasa Allah, tiada sesuatu apa pun yang buruk berlaku kepada Saiful. Sebaliknya, Anwar pula yang semakin teruk dibongkar kisah gelapnya. Umi Hafilda muncul, Nallakaruppan membongkarkan, Zulkifli Noordin pula mendedahkan kepalsuan dan kejijikan Anwar.

Dan kini, muncul pula anak jantan Anwar yang malu untuk pulang ke Malaysia kerana ayahnya telah “bantai belakang” sahabat baiknya itu. Saya yakin, Wan Azizah, Nurul Izzah, ahli keluarga, sahabat terdekat Anwar dan Karpal Singh tahu tentang tabi’at buruk Anwar ini. Namun demi kuasa, mereka sanggup menyembunyikan kebenaran itu..

[myKMU.net]

No comments:

Post a Comment