Saturday, November 5, 2011

Dr Badrul Amin Bongkar Ada Pemimpin Pkr Terlibat Dengan Seksual Merdeka...!

Setakat ini, hanya beberapa kerat Pemimpin PAS yang menyatakan pendirian peribadi masing2 mengenai penganjuran Program Seksualiti Merdeka.

Ada pihak yang membantah sekeras2 nya terutamanya dari kalangan Pemuda PAS, tidak kurang juga yang mengambil langkah 'playsafe' menyalahkan kembali UMNO/BN tanpa sebarang alasan. Mustafa Ali yang mahu membongkar sehingga hari ini sedang memikirkan apa alasan munasabah agar ianya 'backfire' semula kepada Kerajaan Pusat.

Tetapi tidak bagi PKR dan DAP. 2 parti ini diam membisu dan tidak menganggap masalah ini satu perkara yang rumit dan mesti dititikberatkan. Rata rata pemimpin PKR mendakwa sebarang komen dari parti milik Anwar itu akan memberi liabiliti buat mereka kerana Program ini disokong penuh beberapa pemimpin parti yang amat berkepentingan seperti R.Sivarasa, Irene Fernandes dan Elizabeth Wong.

Ada puak2 PAS Pro Ulama' bertemu sendiri dengan beberapa Pemimpin PKR yang berpendidikan agama seperti Dr. Badrul Amin, alasan paling mudah, "Diam dan fokus untuk kemenangan kita pada PRU13, serang UMNO." Itu sahaja...

Misi menawan Malaysia lebih penting walaupun mereka menyanjung pemimpin seperti Ambiga yang menjadi tulang belakang dan menyokong usaha penganjuran seks songsang ini. Adakah ianya mengiyakan perlakuan Anwar?

Oh, Anwar mengambil langkah berdiam diri dan tengah sibuk menghina Negara di luar Negara. Itu strategi Anwar acap kali kantoi dalam beberapa isu moral. Diam dan serang semula isu lain agar dapat menutup isu yang cuba pihak lawan dedahkan.

Anwar juga menggunakan beberapa Pemimpin PAS Pro Sekular bagi menafikan pendirian beberapa Pemimpin PAS seperti Hassan Ali dan Dewan Pemuda PAS Pusat yang membantah keras pendirian Ambiga berkenaaan Penganjuran ini. Persoalannya, Adakah PKR dan DAP mengikhtiraf program2 sebegini?

Blog Gelombang Rakyat

No comments:

Post a Comment