Saturday, December 3, 2011

Jom Kita Tengok Video Klip Nie...



1 comment:

  1. Lawyer Lydia
    Salam Hormat

    Saya ahli UMNO dan juga ahli Perkasa; harap maklum.

    Kalau Ikrar PAU berlaku keatas saya juga, saya tak kisah. Tetapi saya tiada baiah dengan BN.

    Maka saya kirimkan kepada anda apa yang telah dikirimkan FreeMan Friday kepada YBhg Dato A Kadir Jasin:



    Dato Kadir,
    Salam Hormat

    Jurujual BN Tersohor
    (timbalan presiden umno)

    Berita Bernama mencceritakan Muhyiddin di Hua Zong (http://www.bernama.com/bernama/v5/newsgeneral.php?id=631813) mengingatkan bertapa rajinnya kadam-pecacai MCA dan Gerakan ini berkerja siang-malam untuk tetuannya.

    Itulah pecacai setia namanya. tetapi diharap jangan pandai-pandai mengadai hak orang Melayu tanpa pengetahuan dan ihsan mereka; yakni pencacai ini pun main belakang orang Melayu.

    Sekian

    Freeman Friday

    ReplyDelete