Saturday, December 10, 2011

Akma Pelakon "Dibawah Ketiak Isteri" Sebenarnya Seorang Lesbian...?

Sebuah blog hiburan terkemuka, MediaMalaya.com, hari ini menyiarkan beberapa keping gambar panas yang didakwa memaparkan artis Akma Sahib bercium mulut ala-ala lesbian bersama seorang gadis yang tidak dikenali.

Blog tersebut memaparkan Akma bergambar dengan seorang lelaki yang tidak memakai baju yang dikatakan skandalnya yang berkhidmat sebagai anggota polis di Bukit Aman.

Menurut pemilik laman web itu, gambar-gambar panas tersebut diterima dari seseorang yang telah dikirim menerusi emel kepadanya baru-baru ini.

“Firstly, ini datangnye daripada pengirim email. Lame juga kite tak disajikan gosip Akma Sahib @ Akma Hisyam yang popular menerusi sitkom Di bawah ketiak isteri,” kata pemilik laman web tersebut.

Akma Sahib yang juga dikenali sebagai Akma Hisyam popular menerusi sitcom Di Bawah Ketiak Isteri yang ditayangkan di Astro sebelum ini pernah beberapa kali dilanda kontroversi dengan beberapa keping gambar seksi yang hampir menampakkan buah dada, tahun lalu.

Sejak akhir-akhir ini, industri hiburan tanahair digemparkan dengan isu-isu kontroversi dan panas yang membabitkan moral golongan selebriti serta mendapat reaksi negatif dari ramai peminat di seluruh negara.

Antara artis dan selebriti yang sering panas dengan isu-isu menggemparkan itu adalah seperti Zarina Anjoulie, Fasha Sandha, Apex Harimau Malaya, Syella Kamaruddin, Miera Liyana dan ramai lagi.

3 comments:

  1. Salam,

    mohon link kan blog saya.

    http://kutukandewata.blogspot.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. macam aku kenal je artikel ni tapi di mana ye? takde credit pulak diberikan..heh!

    ReplyDelete
  3. article from blog hiburan rotikaya.com... Tak tau la plak blogger Duke of Umno tu dari blog hiburan rotikaya...?? yer kerr...??

    ReplyDelete