Tuesday, March 27, 2012

Perghh..!! Datuk Dr Hasan Ali Persoal DNA Afifah Anak Azmin Ali......

Dato Dr Hasan Ali meminta Azmin Ali nafikan tuduhan buku Syed Hussin Al Attas bertajuk “Tuhan,Politik dan Seks” yang menyebut Azmin dikatakan mengetahui mengenai hubungan intim isterinya, Shamsidar Tahrim dengan Anwar Ibrahim....

Kata bekas Pesuruhjaya PAS Selangor itu, perkara sama dibangkitkan oleh adik kandung Azmin sendiri, Ummi Hafilda dalam sidang media, minggu lalu.

Dr Hasan juga mahu Azmin menyahut cabaran blogger yang meminta Azmin membenarkan ujian DNA dijalankan ke atas anaknya Farah Afifah di klinik diiktiraf kerajaan untuk menentukan kesahihan nasab biologinya...!

Menurutnya, cabaran ini dibangkitkan kerana bagi beliau Azmin tidak mempunyai ‘locus standi’ untuk berbicara soal kredibeliti, integriti dan ketelusan.

“Banyak pihak yakin selagi Azmin tidak membersihkan diri dan keluarga terhadap tuduhan-tuduhan ini, selagi itulah mereka menasihatkan Azmin tutup mulut sahaja. Lebih sesuai cermin muka sendiri sebelum tuduh orang lain....” katanya.

Dr Hasan percaya, tuduhan jahat Azmin itu kerana Pembangkang risau kejayaan roadshownya selepas dipecat daripada PAS dan dan digugurkan sebagai Exco.

Selain itui katanya ia juga mungkin ekoran pergolakan antara Khalid Ibrahim dan Azmin mengenai perebutan jawatan Menteri Besar.

“Ada kem Azmin nak jatuhkan Menteri Besar. Setakat ini MB masih kukuh lagi. Banyak pihak berkata demikian selain Penasihat Ekonomi Negeri, Anwar lebih selesa Azmin jadi MB untuk ikut telunjuk dan sesungutnya bagi menguasai negeri Selangor,” katanya.

Baca seterusnya...., klik sini

3 comments:

  1. sekali imbas muka dia tak serupa dgn adik beradik lain..umor dia betul2 ngam dgn zaman kegimilangan Anuar semasa berkuasa serba serbi ..siang malam sampai bini member pun dikebas..ayuh Anuar saman lah Nalla..semuga kita tahu

    ReplyDelete
  2. Afifa pun pergilah lah buat DNA. Nanti boleh tahu siapa papa kamu sebenar Min pond an ke atau Nuar Jubri

    ReplyDelete
  3. Afifa- Kamu misti berani menerima kenyataan- redza akan ketentuan Allah-Afifa akan berkahwin nanti dan memerlukan wali dinikahkan-apa akan jadi kalau Afifa diwalikan/dinikahkan oleh orang yang bukan bapa/wali Afifa-apa akan jadi dengan pekahwinan itu? tentunya tak sah, perkahwinan bukan boleh dimain2-janganlah sampai berzina seumur hidup dah tu anak2 zina bertambah-ia amat dimurkai Allah Afifa.Ingat Afifa tawakal cakalkan hati saya cadang Afifa pergi ke Hospital buat DNA sndiri-agar Afifa tahu status Afifa.

    ReplyDelete