Tuesday, September 13, 2011

Kalau Zaman Dulu Orang Melayu Senang Dibodohkan ...., Zaman Sekarang Pun Sama Jugak!


Orang Melayu ini ada berbanyak bentuk, ada yang serupa berok macam Mat Sabu, dan ada serupa muka orang jual minyak atar saperti Saudara Anwar Bin Ibrahim (SABI).

Mereka berdua ni melambangkan atau mengambarkan betapa sengit nya kedudukan Bangsa Melayu yang menyokong pemimpin yang serba sadikit nya yang memang tidak lengkap.

Mat Sabu menipu mengatakan kan Polis Melayu yang mati di Bukit Kepong tu bukan berhkidmat untuk Bangsa Melayu tetapi untuk Bangsa Orang Puteh, Mat Sabu tak ambil kira sensitiviti perasaan keturunan mangsa Bukit Kepong yang dibunuh oleh China Bintang Tiga.

Sekarang pulak banyak orang orang Melayu yang bodoh, makna nya mereka yang tak berkemampuan berfikir kerana otak dah bengap, yang percaya pulak pada Mat Sabu!

Kemudian keluar pulak video sek SABI, dan pakar pakar tertentu telah mengsahkan kan video seks tu video tulin yang bukan video tipu, maseh banyak orang Melayu yang masih percaya SABI ini sa orang yang warak dan alim.

Kesimpulan nya mereka berdua ini sebagai contoh, sudah di beli oleh keturunan Bintang Tiga, bagi menghuru harakan Bangsa Melayu yang masih mahu dan membiarkan diri mereka di perbodohkan lagi!

Memang lah bangsa Melayu ini bangsa yang malang! Saya harap bangsa Melayu akan bangun dan celik kan mata bahawasa nya jika mereka tidak, negeri ini akan di perintah oleh keturunan China Bintang Tiga dan jika Melayu tidak memerintah lagi, sebagai contohnya, Masjid Negara akan menjadi pusat parti DAP dan menara Masjid Negara akan di cat merah menjadi bentuk Roket!

Melayu hai Melayu bangun lah dari tidur mu…!!

Thanks to Blogger fren –
Barking Magpie

1 comment:

  1. jgn la nak sebarkan video2 sex ni....klu btol pun....berdose ko sebarkan aib org....klu salah lg la...2 dose ko tanggung...dah la fitnah,tmbh lg ko aibkan org...renung2kanlah

    ReplyDelete