Sunday, July 29, 2012

Dua Video Klip Ini Boleh Jadi BUKTI Ronnie Liu Bersama AMK PKR Selangor Terlibat Kegiatan Pelacuran Di Klang…?

Percambahan kegiatan pelacuran yang bertopengkan Pusat Urut Kaki dan Perkhidmatan Refleksilogi dinegeri Selangor semakin menggila sejak pentadbiran kerajaan negeri diambil alih oleh Pakatan DAP-PKR yang menunggang PAS sebagai tukang basuh berak mereka…

Apakah peranan seorang Exco kerajaan negeri dari DAP iaitu wakil rakyat Pandamaran, Ronnie Liu yang ‘berkuasa’ sebagai Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kerajaan Tempatan menyaksikan kegiatan pelacuran ini semakin berleluasa..?

Sejarah dan rekod lampau membuktikan Ronnie pernah ditahan pihak polis pada tahun 2007 kerana bertindak melindungi kegiatan pelacuran di kawasan Puchong ketika satu serbuan dibuat pihak berkuasa…!

Anda berpeluang sebentar lagi untuk menyaksikan dan menonton dua video klip dibawah ini. Pada siaran yang pertama, saksikan pembongkaran oleh bekas Setiausaha AMK PKR, Sd Johari yang berjaya merakam kegiatan pelacuran semakin galak dan meriah di Bandar Bukit Tinggi Klang.

Pada video klip pertama dibawah ini, berikan tumpuan anda pada minit ke 4;07 dimana Sd Johari mengesyaki Ketua AMK PKR Selangor yang juga merupakan seorang Ahli Majlis MPK mendapat “habuan” untuk melindungi kegiatan pelacuran di kawasan ini.



Sekarang anda saksikan pula video klip yang kedua dibawah ini….

Rekod yang membuktikan Ronnie Liu pernah ditahan polis kerana cuba melindungi kegaiatan pelacuran haram jadah!!

No comments:

Post a Comment