Wednesday, July 25, 2012

Apabila Ketua Pemuda Pas Kantoi..., Ramai Geng Tudung Labuh Pakat Keluar Tinggalkan Pas

Jangan marah..., jangan melompat wahai ahlol ahlol TOLOL juak juak murahan PAS. Video klip dibawah ini menjadi bukti SAHIH bahawa pimpinan PAS sudah diliwat pemikiran mereka untuk menjadi tukang basuh berak Karpal Singh..!!

Pada minit ke 3;57 terbukti dengan nyata Karpal berjaya "mengayatkan" jemaah PAS yang taksub dengan ajaran Wali Selipar @ Nik Aziz Bapak Syaitan yang sentiasa mahu menyesatkan umat islam...



[dari Abu Aqiq Studio]

Lain kali periksa dulu sumber berita. Jangan main petik je. Lepas tu sebarkan dikhalayak ramai. Takkan semata-mata mahukan tepukan gemurah sanggup mengeluarkan fakta yang tidak betul. Ini bukan standart seorang ilmuan apatah lagi ilmuan itu dikenali sebagai ustaz. Jangan memburukkan lagi jenama USTAZ.

Sekarang kita sudah maklum yang Karpal Singh TIDAK akan terima NEGARA ISLAM apatah lagi HUDUD. Jadi, semua UPDATE maklumat masing² dan BERTINDAKLAH..!!

Jika dulu alasan mereka tinggalkan UMNO kerana tolak NEGARA ISLAM & HUDUD (padahal bukan sebegitu pun), sekarang bagaimana..? Bukankah sudah sampai masa mereka patut tinggalkan DAP...??

Jika dilihat artile NST yang baru jelas Karpal memperlekehkan Tantawi. Kita tidak boleh terima jika orang bukan Islam seperti Karpal memperlekehkan umat Islam seperti Tantawi. Biarpun kita tidak bersependapat dengan Tantawi dalam beberapa hal tetapi orang bukan Islam seperti Karpal tidak layak untuk memperlekehkan Tantawi.

Kita umat Islam mesti bersatu menentang dan menjatuhkan orang kafir seperti Karpal yang ANTI-ISLAM. Harga maruah seorang Islam adalah lebih tinggi dari permusuhan yang kita sedang hadapi. Jangan terkeliru antara politik dan agama yang mana kita tau ramai org PAS keliru dalam bab ni. Tak tahulah bila PAS nak sedar.. Apa yang kita oleh buat, teruskan memberi keterangan dengan sabar. Dan berdoalah....

5 comments:

  1. MCA menerusi Presidentnya menyatakan Adun Kemelah JOHOR sebagai Hilang akal kerana mgusulkan Hudud,tak kisah kan...sebab Soi lek berimankan UMNO...itulah wajah kemunafikan UMNO dan Pencacainya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu wally.. UMNo hanya tahu persenda dan perlekeh bila PAS nak buat Hudud sedangkan mereka terus bergelumang dengan rasuah dan maksiat setiap hari.. sebab itu mereka takut jika Hudud benar dilaksanakan, org merekalah yang akan kena dulu. Then bila ada ahlinya yg sedar hanya Hudud boleh menyelamatkan umat Islam, dia pula dituduh hilang akal.. yg lain hanya menikus bila CSL hina dia terang2.. nampak sangat UMNO berjuang hanya utk kayakan diri dan keluarga.. untuk melayu, Islam jauh sama sekali. Namun rakyat tidak akan dapat terus diperbodohkan.

      Delete
  2. Cik Wally.. bukak minda anda & cube faham betul2. UMNO (pembngkang kata) merupakan parti sekular. Kalau pun UMNO berkerjasama dgn MCA yg menentang hudud, x jadi masalah krn UMNO telah digelar parti sekular. Kalau PAS rasa kerjasama dgn DAP tu harus, xperlu la PAS gunakan perkataan Islam tu. PAS pun akan jadi Sama spt parti2 sekular yg lain.

    ReplyDelete
  3. hahahaha..nak tunjuk pandai, tapi kedangkalan yg teserlah..mendabik dada, tp buntot bergelumang taik..islam bukan pada labuhnya tudung,besarnya serban, tp peribadi pun dititik beratkan..muhasabah diri la sket semek oi...

    ReplyDelete
  4. Lydia usm ni takut kalau hudud terlaksana...nnt xdpt nk tunjuk bontot mcm dlm profile tu......tak gitu...suka tunjuk bontot..aku suka tgk bontot lu

    ReplyDelete