Monday, January 28, 2013

PERRGHH..! Best Giler Beb... Pesanan Tun Dr M "Masa Depan Melayu & Islam Selepas PRU 13"

Syukur kehadrat Allah swt kerana kita masih berpeluang mendengar dan mendapat nasihat daripada seorang tokoh Negarawan yang terulung dinegara ini, Tun Dr Mahathir Mohamed....

Kalau dahulu kita akan berpeluang mendengar ucapan penuh nasihat beliau kerana ketika Tun M masih menjadi Perdana Menteri dan Presiden UMNO. Iya, Blogger MIK masih ingat lagi bagaimana berjuta rakyat akan menonton ucapan dasar Tun M dan juga ucapan penggulungan beliau pada setiap Persidangan Agung UMNO.

Siapa berani nafikan ucapan Tun Dr M tanpa memerlukan teks boleh membawa kita sehingga tempoh masa lebih sejam..! Penuh dengan buah fikiran yang bernas, banyak kata kata nasihat beliau yang akan menyedarkan kita untuk bersatu.

JOM...!! Saksikan video klip dibawah ini, hayati segala pesanan Tun Dr M mengenai Masa Depan Melayu dan Islam selepas PRU ke 13... Memang TERBAEEKKK....!!


2 comments:

  1. bukan masa depan melayu dan islam tapi masa depan aku dan anak2 aku punya harta samunan selama ini akan dirampas olih rakyat....mak janda yg miang lagi busuk oiI!!!!!!!!!!!!LAGI SATU KILANG ARAK AKU kena minum sendiri lah sampai ,a,pos lah nampaknya!!!!!!!!!

    ReplyDelete