Tuesday, January 22, 2013

Hadi Nak Try Main Belakang Karpal...? Ada Berani...?


Akhbar melaporkan bahawa Presiden PAS sudah tersepit....

Menurut Utusan Online melaporkan seperti berikut;
Hadi Awang tidak akan tunduk dengan desakan DAP agar beliau mengkaji semula keputusan Majlis Syura Ulama parti itu yang berpendirian kalimah Allah hanya untuk umat Islam.

Setiausaha Politiknya, Dr. Ahmad Samsuri Mokhtar ketika dihubungi di sini hari ini berkata, Abdul Hadi akan mempertahankan pendirian Majlis Syura itu walaupun jelas bertentangan dengan pendirian pakatan pembangkang.

Ahmad Samsuri menegaskan, beliau yakin Presiden Pas itu tetap dengan pendirian serta keputusan yang telah diambil oleh Majlis Syura Ulama Pas tempoh hari berhubung isu itu.

"Saya pasti Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang tetap dengan keputusan rasmi yang diputuskan oleh Majlis Syura Ulama. Beliau tidak akan sekali-kali berganjak dengan desakan DAP itu," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.
Utusan Online

Inilah dia yang dikatakan Politik Suku Agama Suku...!

Jual agama semata mata kepentingan kuasa politik.... Kita jangan lupa bahawa Hadi Awang sendiri telah membacakan kenyataan rasmi dibuat oleh Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Pembangkang yang membuat keputusan membenarkan Kalimah Allah digunakan untuk bukan Islam.

Semalam Karpal berdehem...! Dia desak Hadi pastikan bahawa pimpinan PAS akur dan jangan melawan keputusan Majlis Presiden Pakatan Pembangkang.

Kita cabar agar Haji Hadi tampil untuk membuat kenyataan rasmi, adakan satu sidang media nyatakan pendiriannya yang terbaru iaitu beliau tidak akan tunduk dengan desakan DAP, dan beliau sebaliknya akan pertahankan keputusan Majlis Syura Ulama PAS yang berpendirian Kalimah Allah hanya untuk umat Islam.

Hadi jangan cuba main wayang kulit dengan menggunakan Setiausaha Politiknya, Dr. Ahmad Samsuri Mokhtar berkokok bagi pihak dirinya yang bacul dan kecut telor mendepani wajah bermisai Karpal Singh....

JOM! Kita saksikan semula apa yang berlaku pada 9 Januari 2013.

Saksikan sekali lagi bagaimana terkebil-kebil Hadi membaca teks kenyataan yang disediakan oleh Majlis Presiden Pakatan Pembangkang.

Video klip dibawah ini terpancar wajah terketar-ketar dan "muka tak puas hati" si Hadi Awang jadi kuda tunggangan kepada kehendak DAP apabila beliau membaca teks yang disediakan untuk menyatakan persetujuan bengong PAS membenarkan penggunaan kalimah Allah kepada bukan islam..... Demi Kuasa, Demi Undi maka PAS sanggup melacurkan agama ISLAM..!!

Pada sesi soalan pihak media, Hadi terpaksa pandang muka Anwar dahulu seolah-olah mendapat "endorsement" jawapan...

Oh yaa..., jangan lupa perhatikan juga ekspresi memek muka Anwar dalam video klip ini


1 comment: