Tuesday, July 5, 2011

KEJAM!! Di Johor Ade Budak Melayu 16 Tahun Dibunuh..., Mayatnya Dibakar Di Tanah Perkuburan Hindu...!!

Kejam gilerr..!!

Apakah ini berlaku secara kebetulan..? Semalam 1st day perbicaraan kes bunuh Datuk soosilawati Lawiya, tapi kat Johor ade satu kes pembunuhan kejam!

Mayat seorang remaja dilaporkan dikerat sebelum dibakar sebanyak dua kali di dua lokasi berasingan.

Norrahayu Qomaruddin, 16 tahun yang dilaporkan hilang oleh keluarganya pada 18 Jun lepas dipercayai dibakar di kawasan Sungai Tiram, Ulu Tiram sebelum dibakar buat kali kedua di Tanah Perkuburan Hindu, Masai di sini.

"Cebisan pakaian dan rambut mangsa ditemui oleh orang awam pada kira-kira pukul 4 petang semalam sebelum menghubungi polis.

“Turut ditemui sepasang selipar yang dipercayai kepunyaan mangsa,” kata Ketua Polis Daerah Seri Alam, Supt Roslan Zainuddin.

Beliau berkata, susulan penemuan itu, polis menahan seorang pengawal keselamatan berusia 46 tahun di Ulu Tiram.

Lelaki itu yang kini ditahan reman didapati mempunyai lapan rekod jenayah termasuk melarikan orang, pecah rumah dan mendatangkan kecederaan. – Bernama/Utusan

Apa nak jadi nie..? Mana perginya nilai nyawa manusia..?

Kita masih ingat lagi bulan Ramadhan tahun lepas, seantero Malaya terkejut dan bersedih dengan berita pembunuhan kejam Soosilawati and 3 others...

1 comment:

  1. Jangan2 gang loyar keling, suspek Soosilawati punya anak buah yang buat hal di Johor. Sekarang mana boleh percaya dengan puak2 si manggis ni. Tengok loyar Ambiga,..... keling jugak punya putar belit mak datok. Kalau Padmanathan jadi lawyer yang knows the law break the law pada siapa kita nak percaya lagi. Nampak gayanya loyar keling2 di malaysia ni macam ada agenda besar terhadap negara kita. Hati2 dengan puak2 manggis ni.

    ReplyDelete