Tuesday, September 4, 2012

Pelajar Tahfiz Tak Mahu Bersalaman Dengan Rosmah….? FITNAH Atau Fakta….?

Sudah menjadi darah daging juak juak murahan ahlol ahlol tolol Pakatan Pembangkang mereka hanya tahu menabur fitnah….

Terbaru…, sasaran masih tetap ditujukan kepada isteri YAB PM kita, Datin Seri Rosmah Mansor! Blog pro Pakatan Haram Jadah memaparkan gambar yang menunjukkan beberapa pelajar Tahfiz seolah-olah tidak mahu bersalam dengan Rosmah. Rakaman dalam majlis jamuan Hari Raya Datuk Seri Noh Omar di Dewan PKNS Kelana Jaya minggu lepas.

Sebenarnya itu hanyalah sebahagian daripada rakaman penuh ketika Rosmah bersalaman dengan tetamu yang hadir… Juak juak murahan blogger upahan Pakatan Haram Jadah tidak menyiarkan rakaman penuh!

Gambar di dibawah ini pula jelas menunjukkan situasi sebenar yang berlaku pada Majlis tersebut. Pelajar-pelajar tahfiz yang turut serta hadir di Rumah Terbuka Menteri berkenaan bersalaman dengan Isteri Perdana Menteri sebagai tanda menghormati status beliau selaku isteri Pemimpin Negara.

Oleh itu, adalah kurang tepat jika persepsi awal dikeluarkan dari mana-mana pihak tanpa sebarang rujukan dan fakta sebenar apatah lagi menggunakan sumber gambar dari pihak yang tidak berkaitan.

Harakahdaily mahupun tabloid Harakah merupakan portal PAS sama tidak bermoral dan corak pemberitaan yang tidak beretika sepertimana Malaysiakini dan media Pembangkang lain.

Malah mereka ini juga dilihat sebagai satu pasukan yang cukup berani melemparkan fitnah serta sambung menyambung laporan –laporan dusta dalam media mereka masing-masing.

Portal PAS ini barangkali berguru dengan `pemberita-pemberita bajingan’ dari portal Malaysiakini yang jelas menunjukkan wajah bahawa mereka adalah pendokong ataupun inspirasi kepada gerakan pembangkang dalam negara ini.

Sebagai sebuah akhbar ataupun portal milik parti PAS dan menjadi dasar parti itu sekarang untuk menyokong sebarang fitnah serta melestarikan fitnah-fitnah itu...!

Baca seterusnya..., klik sini

No comments:

Post a Comment