Friday, September 14, 2012

Sidang Media Cubaan MENGHALALKAN Tindakan Body Guard Anwar Acu Pistol Di Melaka.....!!

Anda berpeluang untuk saksikan sebentar lagi video klip sidang media oleh barua-barua Anwar yang cuba sedaya upaya memperbodohkan petugas media...!!

Diperingkat awal sidang media ini, dimaklumkan bahawa salah seorang body guard Anwar bernama Ahmad Fauzi terima panggilan telefon ugutan "Hello Bro.., sampai Johor aku tunggu kau dengan pistol...!! "

Apakah dengan cara ini akan menghalalkan tindakan mana mana body guard Anwar untuk terus menakut-nakutkan orang awam dengan mengacukan pistol sekiranya nanti ada kumpulan yang protes tidak mahu Anwar mengotorkan tempat mereka...?

Dijadualkan Anwar bersama bas Jelajah Merdeka Rakyat akan ke Johor hujung minggu ini.

Manakala pada video klip dibawah ini juga pada babak babak akhir anda berpeluang menyaksikan dan mendengar sendiri bagaimana BAHALOL, TOLOL dan BODOHnya pegawai pegawai Anwar secara terang terangan MENIPU dalam sidang media...

Mereka kata sewaktu inisden di Jasin Melaka, Body Guard Anwar tidak mengacukan pistol kearah orang awam...!!



TAK ACUKAN PISTOL...??

SAKSIKAN SEMULA DIBAWAH INI BUKTI BUKTI YANG JELAS

1 comment:

  1. Budak kampong pun susah kalau nak di perbodohkan - memang nyata pistul lah yang mamat tu acukan - cara jawab soalan wartawan pun penuh dengan putar belit - ngaku ajelah kalau dah buat silap itu aje - kalau ngaku orang pun boleh respect lagi tapi kalau masih nak putar belit buat orang bertambah meluat dan menyampah

    ReplyDelete