Monday, February 27, 2012

GEMPAARR…!! Isteri Isteri Badrul Amin Redha Suami Mereka Wajar Dibelasah….?

Nampaknya skrip drama yang cuba didendangkan oleh Sahibul Samahah AL Fadil Ustaz Dr Badrul Amin PKR sudah membelit lehernya sendiri…!

“Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP (Datuk Mohd Ghazali Abdul Aziz) bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali.

“Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya,” kata Badrul Amin yang cuba mencari alasan membuktikan beliau adalah mahkluk yang sangat suci bersih walaupun sudah terpalit dengan insiden KHALWAT bersama isteri orang pada jam 2 pagi di Swiss Garden Resort Kuantan Pahang….

Al kisah…..! Marilah kita dengar kisah versi Badrul Amin yang menceritakan dongengannya untuk dipercayai oleh juak juak murahan penjilat tegar Anwar Ibrahim…;

Saya telah mengenali pasangan suami isteri ini sejak lebih setahun lalu semasa wanita itu bersama keluarganya mengikuti rombongan umrah saya.

“Pasangan suami isteri ini sering berhubung dengan saya bagi mendapatkan nasihat mengenai masalah keluarga yang mereka hadapi termasuk kes keganasan rumah tangga,” katanya.

Menurut Badrul Amin lagi, wanita berkenaan juga menyatakan hasratnya untuk meninggalkan suaminya tetapi beliau menasihatkannya supaya tidak berbuat demikian.

Bagaimanapun, katanya, wanita itu kemudian datang ke hotel penginapannya bersama anaknya. Badrulamin berkata atas rasa bertanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, beliau membantu mereka mendapatkan bilik penginapan.

Baca seterusnya...., klik sini

No comments:

Post a Comment