Friday, April 19, 2013

Datuk Kamilia Ibrahim Akan Bertanding Atas Tiket Pembangkang....? Kecewa Punya HAL

Full story, please click HERE

5 comments:

  1. Penjelasan daripada Dato Najib, Dato Kamalia bukan diketepikan tetapi telah ditawarkan untuk bertanding dikawasan ADUN disebabkan pada penilaian Dato Najib dia lebih sesuai berkhidmat di sebagai Adun didalam negeri sekiranya menang didalam pilihnraya tetapi..makcik sorang ni menolak kerana nak bertanding dikawasan Parlimen juga..

    Makcik ooii..cuba pusing balik kebelakang, ko masuk UMNO ni untuk berkhidmat kepada masyarakat ataupun diri sendiri..sekiranya tujuan sebenar nak berkhidmat kepada masyarakat..pangkat dan jawatan tak perlu..kita kena ikhlas berjuang demi bangsa agama dan negara..sekarang ni bukan musim yang berhormat tetapi yang berkhidmat..so..fikir2lah..

    ReplyDelete
  2. bodoh lah makcik ni.. singkap kain sendiri nak tunjuk pekong sebenar yang ada dibadan kamu. terserlah perangai sebenar mak cik ni.. buang je mak cik ni.... gila kuasa. pentingkan diri sendiri.. dan pengkhianat.

    ReplyDelete
  3. Dia ni besi karat dalam daging, bukan lg duri bisa sampai mencucuk ke hulu hati, elok la dia kuar pati, bukan rugi pun malah dia yg akan rugi hancur segala2nya nanti kerjaya politik nya, pas ni jadi akan jd pengikut setia Anwar ibrahim

    ReplyDelete
  4. pandai anak lenggong bercakap. kalau dia berkhidmat untuk masyarakat pun, ada masa, terdetik juga dalam hati nak pegang jawatan besar. jangan cakap lebih la.

    ReplyDelete
  5. A lady is a Lady. They make decisions and they stick to it. All the best to Datuk Kamillia.

    ReplyDelete