Wednesday, April 24, 2013

Bodohnya Husam Cari Maut Di Putrajaya....! Karier Politik Husam Akan Ditalkinkan Pada 5 Mei 2013

Beginilah nasib malang seorang politikus yang tidak bijak membuat perhitungan....

Dalam sifir politik sekiranya kita tersilap percaturan maka segala-galanya akan musnah sekelip mata. Begitulah kisahnya dengan seorang Naib Presiden PAS yang baghal dan bebal ini.

Bangang tahap gaban si Husam merempat mengemis di Parlimen Putrajaya dengan berjaja cerita kunuuuuuunnya Tengku Adnan tidak islamik sebagai wakil rakyat disana...

Sedangkan Ahli Parlimen ini susah membuktikan kejayaan beliau melaksanakan tanggungjawab sepanjang penggal 2008 sehinggalah dengan berakhirnya tempoh sebaik sahaja YAB Datuk Sri Najib membubarkan parlimen pada 3 April baru baru ini.

Sebanyak 56 surau sudah siap dibina dimana 7 daripada surau mengadakan solat Jumaat disamping 2 buah masjid di Putrajaya.

Apakah pengundi di Putrajaya akan berjaya dibohongi dan diperdayakan oleh Husam..? Malah difahamkan Naib Presiden PAS ini dengan selamba mendabik dada menyatakan warga Putrajaya yang berasal dari Kelantan akan menyokong dirinya...

Seandainya bilangan pengundi warga Kelantan di Putrajaya seramai 1,245 orang memilih untuk membuat silap dengan memberikan undi mereka kepada Husam sekalipun, namun ianya tidak akan menjejaskan sokongan buat Tengku Adnan.

Apakah pengundi Putrajaya mahu memperjudikan nasib mereka mengangkat seorang calon yang diwaktu yang sama bertanding sebagai calon DUN dinegeri Kelantan sebagai wakil rakyat P125 Parlimen Putrajaya...?

Rekod buruk Husam sebagai seorang Exco kerajaan negeri Kelantan yang gagal sudah pasti tidak mampu untuk memberikan khidmat buat warga Putrajaya. Apakah Husam fikir warga Putrajaya tidak tahu menilai yang mana satu intan yang satu kaca...? Husam fikir pengundi Putrajaya sama bodoh seperti ahlol ahlol tolol PAS...?

Tak sabar rasanya hendak menunggu muncul tanggal 5 Mei 2013. Tarikh keramat menyaksikan karier politik Husam akan berkubur di Putrajaya....!

2 comments:

  1. setakat keperluan surau yang hendak dibangakan, di thailand pun banyak,pengisian bagai mana.Apakah pengundi Putrajaya mahu memperjudikan nasib mereka mengangkat seorang calon yang menpunyai saham judi. Tak sabar rasanya hendak menunggu muncul tanggal 5 Mei 2013. Tarikh keramat menyaksikan karier politik tongku akan berkubur di Putrajaya....

    ReplyDelete
  2. kita tunggu dan lihat sapa yg kena bungkus.aku rasa ku nan yg akan kena bungkus.

    ReplyDelete