Monday, October 31, 2011

Biar BetoLL...? King Blogger Pro BN Papagomo Merajuk...?

Aiikk..., LG sedeh la kalu macam nie!

Ape dah jadi plak..? Striker hebat dan penjaring gol sensasi team Blogger kerajaan yang sensasi Papagomo bunyinyer dah macam merajuk laa..

Mari kita baca maksud tulisan ini sedalam-dalamnya, LG petik dari article Papagomo;

Ugutan,laporan polis, dan berbagai bagai lagi kami tempuhi tampa banyak soal kerana hati kami kering dan kami tidak gentar demi perjuangan Agama Bangsa dan Agama terutama menyelamatkan Malaysia yang tercinta.

Tapi dalam sedar tak sedar rupanya banyak yang berjawatan dan berpangkat berebut gilakan kuasa dan beriya iya mempertahankan kuasanya sehingga terlupa perjuangan yang kami para Blogger lakukan.

Tak mengapalah,Gomo malas nak bercerita panjang dan rasanya cukup setakat ini sahaja yang Gomo luahkan mewakili rakan blogger yang lain.

Malam tadi kami Papa Gomo, Parpu Kari, Dr Novandri, Gerakan Anti PKR, Pisau.Net, Media Permatang Pauh, Darul Ehsan Today, Medan Info Kita, The Flying Kick, Gerakan Timur, Keris Putra, Pejuang Bangsa, Gelombang Rakyat, Badut Rakyat, Empayar Pemuda bercerita untung nasib kami selepas PRU13.

Jangan kata selepas PRU13. Sekarang ni pun kami seakan sampah yang membuat pendedahan,cetus isu,perang pakatan dan berbagai bagai hanya dikerah keringat untuk mereka yang berkepentingan.

Apa pun yang berlaku Anwar Ibrahim dan ideologinya akan terus diperangi sehingga nafas yang terakhir.

Psssttt . . . Gua nak berehat,biar yang berjawatan buat kerja. We are nothing!!!

Adoyai..! LG harap pihak2 yang berkenaan tolonglah tengok2 kebajikan semua otai otai bloggers nie, they oLz penting untuk cyber war BN untuk General Election yang akan datang!!

LG tak bole bayangkan, kalaulah semua otai2 bloggers nie “swing” sokong Pakatan, amacam..??

1 comment:

  1. patutlah pun....cuba lg tengok ada lgi ke ngo ngo yg muka tak malu lepas pru ke 12 seperti pewaris....gempak....dll yg berdepan dan sanggup mempertahankan dasar kerajaan aktif sesanggat sekarang nie.tak da sapa pun nak pandang dan ambil kira serta memahaminya.......pewaris dengan isu mempertahankan isa...macam macamlah ngo nie buat....akhir akhirnya namawee jugalah yg disanjung oleh pemimpin kita.

    ReplyDelete