Wednesday, October 5, 2011

Berapa Juta Najwan Dibayar Oleh Anwar Ibrahim Untuk Jadi Saksi Misteri..??

Apalah sangat yang misteri jika saksi yang dikatakan ‘misteri’ adalah seorang petugas di Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor.

Pelik? Misteri? Tak ada yang misteri; sekiranya semua ini boleh diatur dengan transaksi yang mencukupi dan punya masa depan. Apakah statement Najwan Ali, staff Anwar sendiri, boleh digunapakai sebagai saksi yang hebat dan tidak mempunyai weaknesses dan kelemahan? Anwar memang sudah terdesak.

Apakah mahkamah wajar mengambil semua ‘cerita’ Najwan sebagai sesuatu yang benar? Apakah ini satu lagi kaedah Anwar menimbulkan syak kepada karakter Saiful – sedang yang menjadi persoalan rakyat adalah kaedah AIR MANI Anwar dapat terselit dan berselirat di dubur mangsa sodomi itu? Apakah semua ini mampu Najwan Ali jawab kepada mahkamah?

Duit dan wang rakyat Selangor sekali lagi digunapakai oleh Anwar untuk kepentingan diri sendiri. Pejabat Penasihat Ekonomi membayar harga yang mahal untuk keterangan Najwan Ali. Berapa? Ada yang kata mencecah ratusan ribu ringgit. Ini semua diusahakan dengan menggunakan dana Negeri Selangor? Apakah ini tidak ada satu pembaziran? Apakah ini sesuatu yang telus dan transparen?

Deretan email Najwan kepada Anwar tidak mampu membuktikan apa-apa? Atau pada hakikatnya Najwan juga cemburu dan menaruh harapan mendapat layanan yang sama seperti Saiful? Apakah Najwan cemburu kerana Anwar selalu membelikan seluar dalam berjenama kepada Saiful? Atau Najwan berasa cemburu kerana Anwar sering membawa Saiful ke Hong Kong, Singapura dan sebagainya – hanya sebagai ‘coffee boy’?

Anwar – Saiful – Najwan: Cinta 3 Dimensi?

Read more..., please click here

No comments:

Post a Comment