Tuesday, January 11, 2011

Shamsidar & Afifah Azmin Kena Contohi Anak Watie Elite NAK Buat DNA Nak Confirm Sape Mak Bapak Dia..!

Hujung minggu Ahad ari tu panas jugak tengok Melodi TV3, ade ceriter budak pompuan umor 14 tahun namanya Angelina muncul kata dia bukan anak luar nikah artis. Ikut dari ceriter seterusnya, artis tu ialah bekas penyanyi group Elite yang top tahun 90s dulu, Watie Sadali.

Angelina sanggup buat DNA nak verify sape parental kepada keturunan dia..! Terungat LG kisah Afifah Azmin yang Kak Umi Hafilda sekarang semakin kuar lagi selongkar bukti bukti si Afifah sebenarnya anak Anwar dengan Shamsudar…

Dalam selongkar semua nie, Kak Umi pun dah tunjuk dokumen2 yang ade rekod perbualan Shamsidar kata Afifah tu anak Anwar… Boleh klik sini.

LG pun ade dengar cerita dari few VVIPs, mase Anwar TPM, dia dah buat magic guna kuasa dia tukarkan sample darah DNA, tu ler pasal kes 1998 susah nak proof janin sape punyer yang dilahirkan oleh Shamsidar….

Eloklah kalau Shamsidar bagi buat DNA Afifah lagi sekali, kalau betul bukan anak Anwar, samanlah Kak Umi, saman sampai jatuhkan hukum…!!

Angelina Bukan Anak Haram Watie..!

Digemparkan dengan kehadiran seorang gadis remaja berusia 14 tahun yang menggelarkan namanya sebagai Angelina, menerusi rancangan hiburan sensesi, Melodi di TV3 pada siaran 9 Januari yang lalu, membuatkan seluruh peminat seni berteka-teki.

Mendakwa dirinya merupakan anak luar nikah kepada seorang penyanyi wanita berkumpulan yang kini juga bergelar pelakon, Angelina juga mendakwa di tinggalkan oleh wanita itu sejak dirinya berusia satu hari lagi.

Turut mendakwa dirinya di pelihara oleh sepasang keluarga yang merupakan abang kepada kekasih pelakon wanita ini pada ketika itu, Angelina kemudiannya bersetuju untuk melakukan ujian saringan DNA sekiranya pelakon yang juga ibunya itu tidak mahu mengakui dirinya sebagai anak.

Persoalannya, siapa pelakon yang dimaksudkan oleh gadis remaja ini? Dan benarkah dia dilahirkan sebelum sempat ibu dan bapanya dinikahkan lagi?

Tidak pun sampai beberapa jam Melodi menamatkan siarannya, pelbagai spekulasi timbul mengenai siapa sebenarnya pelakon wanita yang dimaksudkan itu. Namun, yang paling ketara, Watie atau nama lengkapnya, Norwati binti Sadali menjadi antara nama yang menduduki senarai atas carta pelakon yang dikatakan ibu kepada Angelina ini.

Menjejaki Watie menemui jalan buntu apabila pelakon yang dikaitkan bercinta dengan Joey ini enggan menjawab telefon dan mesej pesanan ringkas….

Read more, click here

No comments:

Post a Comment