Wednesday, August 15, 2012

Pukul 3 Pagi Ustazah Abby Pakai Jeans KETAT Merayau Dengan Unit Amal PAS....? Saksikan Video Menarik Ini

Anda WAJIB menonton video klip 12;46 minit ini...!

Saksikan betapa gediknya tingkah laku Ustazah Abby Abadi.., saksikan juga Abby "kantoi" kerana dinasihatkan janganlah menghentam rakan rakan artis yang masih belum "berhijrah"

Hujung minggu lalu, Azhar Idrus tampil bersama Abby Abadi, Faizal Tahir & Man Raja Lawak dalam satu "Majlis Ilmu" yang mengambil tempat di Shah Alam.

Salah satu soalan yang diajukan kepada Ustaz Azhar Idrus melalui Abby Abadi adalah berkaitan fenomena penghijrahan selebriti hari ini & ilmu agama mereka....

Menurut penceramah agama popular ini, penghijrahan mereka sesuatu yang baik dan menjadi kemestian untuk umat Islam lain untuk suka dengan perubahan yang mereka ambil.

“Dia (artis) tidak tahu tetapi hendak menceritakan soal hukum (Islam), disitu tidak boleh. Imam pun tidak layak, bilal pun tidak layak — hanya ulama sahaja yang boleh,” ujar beliau.

PENTING...! Berikan perhatian anda pada minit ke 10;28 video dibawah ini... Azhar Idrus menegur perbuatan sesetengah artis berhijrah yang menghentam artis lain yang belum berhijrah dan Abby Abadi lantas memotong jawapan Ustaz Azhar Idrus kerana ‘terasa’.

No comments:

Post a Comment