Tuesday, April 3, 2012

Bala Dari Allah Untuk Ajk Masjid Ar Rahimiah Andalas Sebab Bawak Yb Kafir Harbi Pijak Dewan Solat Dibulan Ramadhan....

Apakah peristiwa banjir yang melanda Masjid Ar Rahimiah pada subuh hari Jumaat yang lalu merupakan bencana alam ATAUPUN "Malapetaka" dari Allah swt...?

Tidakkah ianya sebagai satu "amaran" kepada pimpinan PAS supaya jangan sesekali melacurkan agama islam demi kelangsungan politik mereka..??

Akhirnya, yang menanggung azabnya ialah para jemaah masjid itu juga!

Buat pertama kalinya dalam sejarah Masjid Ar Rahimiah itu sendiri, Solat Jumaat pada 30 Mac 2012 bersamaan 7 Jamadil Awal terpaksa berpindah ke tingkat atas...

Ramai dikalangan jemaah penduduk berhampiran masjid merungut dan menyingkap kisah KAFIR HARBI masuk ke dewan solat yang dilakukan oleh pimpinan PAS, maka berbunyi suara suara berkata "ini semua terjadi sebab nak samak tapak kaki Dr Xavier..."

Sumber -
Blog MIK

3 comments:

  1. heran aku..pasal apa AJK Masjid benarkan orang bukan Islam masuk?? Buang saja lah AJK Masjid kat situ..ganti lain..

    ReplyDelete
  2. Masjid ni kena samak lagi atau tukar semua karpet-karpet sebab air banjir sangat kotor dengan segala najis kotoran dan sampah sarap. Bila sujud busuk bau hancing dan bacin macam bau arak dan anjing kesan tapak kaki Xavier yang masih belum hilang.

    Minta peruntukan dari MAIS jangan sesekali terima duit dari fuckatan kerana semuanya duit haram hasil curi pasir, bisnes pelacuran dan hiburan.

    ReplyDelete