Monday, March 21, 2011

Lebih Bahaya Dari Radiasi Nuclear..!! Republic of Malaysia, President Anwar Ibrahim..!!!

Datuk Seri Anwar Ibrahim didakwa bercita-cita besar untuk menjadikan Malaysia sebuah republik sekali gus mengangkat dirinya sebagai Presiden, manakala Azmin Ali pula akan dilantik sebagai Perdana Menteri

Lebih dahsyat, Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu juga dikatakan mempunyai niat untuk menghapuskan institusi diraja sekiranya beliau berkuasa.

Menurut Ummi Hafilda, cita-cita luar biasa bekas Timbalan Perdana Menteri itu diluahkan oleh abangnya yang juga Timbalan Presiden PKR, Azmin kepada bapa mereka, Allahyarham Ali Omar suatu ketika dulu.

"Abang saya pernah beritahu arwah bapa kami, jika Anwar berkuasa, dia akan menjadikan Malaysia sebuah republik," katanya.

Read more.., please click here

3 comments:

  1. tak ada salahnya menjadikan malaysia sebagai negara republik..asalkan beramanah dan bertangunjawab pada agama ,bangasa dan negara..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  2. takan anwar tu bodoh sangat.....atau korang je yg bodoh percaya kat umi hfilda...semua undang2 tertakluk kepada undang2tubuh negeri dimana setiap perubahan kepada perlembagaan mestilah diperkenan oleh raja-raja melayu...benda mudah ni payah orang bn nak faham?

    ReplyDelete
  3. Negara repuplik dipersepsikan sebagai lebih bebas mengamalkan kesamarataan dalam banyak aspek termasuk pendidikan, ekonomi, budaya, agama dan mungkin lebih penting dari itu amalan seksual.

    ReplyDelete