Tuesday, March 22, 2011

Anwar Ibrahim Tipulah..!! Pelakon Sex Video Tu Tak Buncit Pun….

Macam maner la Anwar Ibrahim boleh tawu pelakon laki laki dalam porno movie tu perut buncit..?? Kalau ikut report video tu tak sebar lagi… Selected person hanya boleh pergi tengok aje, tak boleh record sebab semua gadget tak boleh bawak masuk.

Boleh ker Anwar nak lepaskan diri guna alasan yang berlakon dalam video tu buncit..? Bila masa dia tengok video tu..?

Andaikata lah wartawan yang tengok video tu pada pandangan mata dia nampak ada tummy sket kat bahagian perut pelakon tu mungkin masa tengah duduk ker, lepas tu pergi cakap orang tu perut buncit… So, cepat cepatlah Anwar Ibrahim amek peluang kata dia tak buncit!

Tunggu la dulu, kalau public dah boleh tengok video tu barulah boleh komen, yang peliknya orang yang belum tengok dah boleh cakap apa yang ada dalam video tu.. Ntah ntah Anwar yang buat video tu kot..??

7 comments:

  1. Assalam

    Dah filem pun filem dia.Sebab tu dia komen dulu kononnya nak lepaskan diri. Ada sesiapa blogger dah tuduh Anwar ke...? Kata-kata konspirasi Anwar... fitnah yang jahat dan jijik. Gambar kat atas tu pun dia tengah tarik nafas memanglah perut kempes. Teringat kata-kata Zulkifly Nordin.. taubat-taubatlah kat TV semalam.

    ReplyDelete
  2. Teringat Zulkifly Nordin teringat Kaum Munafik.....

    ReplyDelete
  3. Salam. Rasanya bukan Anwar sorang je yang komen tanpa tengok video tu. Kalau diselidik blog demi blog, terutama yang dikendalikan oleh pro UMNO dan proBN, blogger-blogger ni lebih advance...siap boleh ada jalan cerita tentang video tu dan entah dari mana dia orang dapat jalan cerita tu (sampai ada satu blogger kata "Wan Azizah menyedari kehilangan jam tangan jenama Omega kepunyaan Anwar dan Anwar menyatakan dia tertinggal jam itu dalam kereta kawan)" agaknya blogger ni penulis skrip video tu kot...jadinya ramailah orang yang "overzealous" terhadap isu video ni...masing-masing nak kejar publisiti blog tanpa memikirkan ada tak tercampur adukkan penipuan dalam kebenaran.

    tahirnisa@blogspot.com

    ReplyDelete
  4. didunia akhir zaman, ramai org berilmu yg mempergunakan ilmunya untuk menutup kebenaran, sehingga kebenaran tidak lagi dapat ditegakkan..
    sesungguhnya, kata-kata fitnah itu sangat berat dosanya untuk ditanggung..wajarkah kamu berkata-kata sekiranya kamu tiada disitu sebagai saksi?
    wajarkah kamu menyebatkan dakyah walhal kamu sendiri diawangan menanti yang pasti?
    saudaraku, sabarlah menanti, sesungguhnya Allah sentiasa dihati muslim yang berakal..

    ReplyDelete
  5. kalau dah salah, buat cara salah ini tak , nak tipu orang dengan ayat tak berapa pndai nak cover. ingat masyarakat sekarang bangang sangat ke smpai boleh diperbodohkan. tolonglah! kitorang memang tak nampak apa kau buat. tapi ade kat atas sana yang tahu apa yang berlaku sebenrnya.

    ReplyDelete
  6. betul ke salah? asal nak pilihanraya je kluarla macam2, rasa macam duduk kat us ke padahal negara Islam, kita yang tatau apa2 ni dari buat dosa kering baikla diam je, menteri2 atas nun buat dosa kering , duit berbillion ada, kita ni orang2 bawah terbabit ngan dosa kering diaorg apa dapat? kan ke bodoh nama nya tu.

    ReplyDelete
  7. salam..kepastian pada video itu belum diketahui..jadi janganlah kita membuat apa keputusan mengaitkan dengan mane2 pihak sampai ianya terbukti...jgnlah kita menjadi seperti golongan munafik yg memfitnah saidatina Aisyah r.a berzina...waluzubillah..tggu dan lihat je keputusan. Dalam dunia penuh dgn teknologi ni,mcm boleh berlaku...Atau kalau payah2 sngt mari kita beramai2 buat solat istikharah,minta Allah bagi jalan sama ada ia memang Dato' Seri Anwar Ibrahim atau tidak...Allah Yang Maha Mengetahui tentang pekara yg nyata mahu pun tersembunyi...muhasabah diri kita sama2...salam

    ReplyDelete