Friday, March 11, 2011

HOT & SPICY..!! Effendi Norwawi Hangat Bercinta Dengan Maya Karin… WOW!!

Ini story mory hot n spicy lah..!!

Ingat lagi tak former Minister EPU dan pernah jugak jadik former Minister of Agriculture….?? Jutawan dari Sarawak, Auukk…!!

Suami Datin Sri Tiara Jacquelina…, ye lah sape lagi kalau bukan Datuk Sri Effendi Norwawi…. Dah heboh dah kecoh plak gossip panas dia bercinta dengan ibu tunggal aktress yang cun melecun, Maya Karin…!!!

"Saya tak mungkin akan berkawan dengan suami orang. Semua orang tahu Datuk Seri itu suami kepada Datin Seri Tiara Jacquelina dan saya harap sangat orang yang menyebarkan gosip itu berfikir dua atau tiga kali sebelum menyebarkannya. Saya sendiri kenal baik dengan Datin Seri Tiara dan cerita ini sangat mengarut," jelasn Maya Karin.

"Mana mungkin saya ada hubungan dengan Datuk Seri Effendi. Memang tak logik kerana saya sendiri memang berkawan baik dengan anaknya, Elyna. Malah, saya juga selalu melepak di rumah Elyna. Takkanlah saya nak buat macam itu...."

"Saya masih bersendiri dan selesa begini. Masa kini adalah untuk kerjaya dan saya masih belum terfikir lagi untuk mengisi kekosongan hati ini. Saya sangat sibuk dengan kerja dan kalau ada, biarlah cinta itu datang dengan sendirinya, Barulah saya akan menerimanya dengan hati yang terbuka.Tapi buat masa ini hati saya masih belum terisi," katanya yang baru sahaja pulang bercuti dari Jepun.

Read more...., please click here

1 comment: