Monday, March 28, 2011

Ada Blogger Umno Kata BUKAN Anwar Dalam Video Itu

Blogger Umno mana plak nie..?? Femes ker dia macam Abg Gap, Abg Parpu atau mana mana blogger top hits... Tengok muka macam kaki pow

Selepas Datuk Johari Abdul dan Badrul Hisham Shaharin mengesahkan lelaki yang melakonkan pelakuan seks dengan seorang pelacur dalam video yang didalangi Datuk T, kali ini seorang blogger Umno pula membuat pengakuan yang sama – lelaki itu bukan Anwar.

Blogger berkenaan, Anuar Mohd Nor pada paparan blog Umno Reform mengakui lelaki yang melakukan hubungan seks dalam video yang didedahkan Datuk T, bukan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Anuar mengakui blogger Umno yang disebut dalam kenyataan Badrul atau Chegubard sebelum ini dan menyertai Ketua Cabang KEADILAN Rembau itu untuk menonton video lucah di Hotel Carcosa, adalah beliau sendiri.

Read more..., click here

3 comments:

  1. Sex..sex..sex..Masih tak habis-habis udara Malaysia dicemari kisah-kisah sex sepertinya pemimpin2 & blogger2 PR & BN sudah tak ada kerja lain, membincang soal-soal sex yg hanyir itu saja pada setiap hari.

    Kesian Malaysia, dunia sedang mentertawakan kebodohan kita yang membiarkan rakyat terjebak dalam isu sex yang memualkan tekak itu. Tak ada sandiwara lain lagi kah nak dipentaskan oleh pemimpin2 PR & BN serta pengikut2 mereka, mencipta escapism ketika rakyat sedang bertarung dengan harga barang yang semakin melambung?

    Yang pasti kini malaikat Akib tak menang tangan mencatat dosa demi dosa demi dosa demi dosa yang dicipta oleh pemimpin2 PR & BN serta blogger penyokong2 mereka. Kesiannn.....

    ReplyDelete
  2. MAMAT NUAR NI X MMG BLEY PECAYE LANGSUNG!

    ReplyDelete
  3. As'kum dan Salam 1 malaysia
    Blog saudari telah saya linkkan dalam bloglist saya.
    Diharap atas jasa baik saudari dapat memasukkan blog saya di bloglist saudari
    Terima kasih

    http://blogpenyokongkerajaan.blogspot.com

    ReplyDelete