Tuesday, January 18, 2011

Memang Umi Hafilda Ada Asas Kukuh & Strong Case Untuk Saman Karpal Singh…, Don’t Play Play..!!!

Karpal Singh dah kecut…, dah takut agaknya!

Baru baru nie, Kak Umi dah buat PC nak saman Karpal Singh 200 juta, Wan Azizah & PKR 100 juta, PAS & Mat Sabu 100 juta dan Anwar Ibrahim sekali dengan Azmin Ali 300 juta, jumlah semuanya RM700 juta. Banyak giler tu, kalau Kak Umi menang jangan lupa kat blogger frenz yang sama sama dalam perjuangan nie…

Karpal kata ini semua old books…, no validity to proceed with any litigations..! Tapi yang sebenarnya Kak Umi dah pun check dengan beberapa legal advisers, dah dapat consultation…, itu la Kak Umi buat keputusan nak saman.

Kalau kita dengar betul betul PC yang Kak Umi buat, memang ada asas yang kukuh untuk dia saman Karpal. Nampak jelas Karpal dah tidak amanah dan dah ade conflict of interest..! Mula mula dulu Karpal yang beria-ia sangat nak suruh tangkap Anwar Ibrahim sebab Karpal setuju Anwar dah meliwat Azizan ex driver Wan Azizah.

Ok cuba kita fokus kat sini…., akuan bersumpah Azizan dengan Kak Umi tahun 1997, Karpal yang tolong buatkan..! Maknanyer waktu itu, Karpal dah witnessed dan jadi saksi bahawa Azizan bersumpah kena liwat, Kak Umi pula bersumpah ada bukti kisah Anwar & Shamsidar…, semua kenyataan nie kena jadikan dalam bentuk dokumen, Karpal yang siapkan semua..!

Sekarang Karpal Singh nak bela Anwar…? Kak Umi muncul at the right time..!!

Itulah pasal Karpal dah kecut perut, buat statement merapu kata Kak Umi tak boleh saman dia.., memang nampak sangat benggali OKU nie dah takut. Tak mustahil jugak kalau Karpal semakin stress macam mana nak prepare defence untuk Anwar dalam perbicaraan yang dah dekat nie…

Click here.

2 comments:

  1. Semoga Ummi Hafilda berjaya menegakkan kebenaran. Sama-samalah kita berdoa. InsyaAllah

    ReplyDelete
  2. Mohon promosikan blog kami untuk PRK Tenang.

    http://tenangprk.blogspot.com/

    Terima kasih.

    ReplyDelete