Monday, October 31, 2011

Gila Babi..!! I'm Pregnant With My Dad's Baby....

Membacakan tajuk di atas pun dah membuatkan saya pening apatah lagi para pembaca sekalian. Melihat gambarnya pula begitu gila dan juga menakutkan.

Hal ini yg paling menakutkan saya tatkala memikirkan masa depan anak bangsa.

Mungkin hal ini barangkali jarang² kedengaran tetapi apabila ia mula menjadi trend pastinya ia akan lebih menakutkan kita sendiri. Sama lah spt trend gay yg telah lama kita dengar bermula dari zaman Nabi Luth dan kemudiannya Allah telah menurunkan bala yg dasyat menghapuskan ke semua umat Nabi Luth yg tidak beriman dan mempunyai nafsu songsang. Kini gejala gay kian mula meracuni negara² timur dan Malaysia sendiri tidak terkecuali.

Gejala ini sama spt berlaku pada manusia yg bernama Casanova. Seorang lelaki kacak dan telah meniduri ramai wanita di tempat² yg disinggahinya. Akibat daripada hal tersebut, Casanova tidak tersangka yg dirinya akan meniduri anak luar nikahnya sendiri dan anak luar nikahnya pula melahirkan anak daripada perhubungan haram tersebut.

Bayangkan perkara ini terjadi maka seluruh institusi keluarga akan runtuh dengan begitu saja. Samalah juga spt pertambahan anak² luar nikah yg semakin meruncing di negara kita. Apa yg penting perlu ada keterbatasan pada diri sendiri dan yg paling perlu ketaqwaan pada Allah S.W.T. [sumber berita]

1 comment:

  1. incest niiii...

    ya Allah...anak ngan bapak pun dah xleh beza darah daging sendiri ke ape ni?


    salam singgah akak..:)

    ReplyDelete