Wednesday, December 22, 2010

Final Piala AFF. Kenaper Nak Jual Sampai 15,000 Tiket Kepada Indonesian..? Banyaak Tuu...!

This coming Sunday nanti mesti dah ramai nak pegi Stadium Bukit Jalil support team bola kita Malaysia lawan Indon, final Piala AFF...

Kalau team kita perform macam lawan Vietnam, gerenti ada chance jadi Champion. Mesti nak menang kat Bukit Jalil, nanti bila lawan kat Jakarta, bole try defend untuk draw match...

Tapi kenaper pulak FAM too generous nak allocate sampai 15,000 tiket bagi kat Indon? Banyak sangatlah. Sure nanti ade rakyat Malaysia tak dapat tiket..!

Kalau game kat Jakarta, boleh tak Malaysian student and citizen dapat banyak macam tu..??

Baca nie;

"Sementara bagi penyokong Indonesia, berdasarkan persetujuan dengan Persatuan Sepak Bola Seluruh Indonesia (PSSI), 15,000 tiket bagi kerusi tidak berbumbung dan 500 tempat duduk berbumbung akan diagihkan kepada penyokong mereka di sini".

"Kami belum memberi keputusan di mana tiket untuk penyokong Indonesia akan dijual, kerana mengikut cadangan asal, FAM mahu tiket dijual di Kedutaan Indonesia, namun ia bergantung perbincangan Setiausaha PSSI, Jeneral Nugraha Besoes yang akan melakukan kunjungan hormat ke sana esok (hari ini)," katanya.


Read more..., click here

No comments:

Post a Comment