Monday, December 13, 2010

Doa Saiful Di Mekah… Anwar Semakin TERHIMPIT…!! Statement Dato Nalla, Umi Hafilda & Now.., WIKILEAKS…!!!

Dua tiga hari terakhir nie nampaknyer nasib Anwar semakin malang… Mula mula Dato Nalla buat statement mintak Shamsidar tell the truth.., lepas tu Umi Hafilda made her comeback mintak Azmin Ali bertaubat…., hari nie kecoh cerita pasal WIKILEAKS menyatakan Anwar Ibrahim memang seorang sodomy….

Doa Saiful adalah doa orang teraniya..! Cuba tengok blog Saiful, dia ceritakan pengalaman kat sana masa kerjakan haji –


Antara doa yang dipohon; agar terus diberi kekuatan untuk Istiqamah dalam menegakkan kebenaran, diampuni dosa-dosa, kesejahteraan dan keselamatan keluarga, Agama, umat, bangsa dan tanah air tercinta. Juga, mohon Rakyat dibukakan Hijjab agar diperlihatkan yang HAQ dan dilenyapkan segala yang batil!

Sudah dua tahun setengah saya menanti agar Kebenaran dan Keadilan dapat ditegakkan. Walaupun ia belum lagi selesai, namun saya redha dan bersyukur dengan segala bantuan yang Allah berikan. Banyak hikmah disebalik kelewatan, penangguhan demi penangguhan. Mungkin ramai yang telah dapat lihat hikmah disebaliknya. Itulah kebesaran Allah. Dia Maha Berkuasa lagi Maha Mengetahui
.

Mintak mintak lepas nie semakin teranglah jalan untuk semua orang tengok siape sebenarnyer Anwar Ibrahim… Cepat2 lah line clear!

Yang paling penting kalau hearing court kes liwat boleh diteruskan, memang Anwar akan bertambah tersepit..!

No comments:

Post a Comment