Tuesday, November 30, 2010

Jantan Paling SIAL Dari Parlimen Zuraidah Ampang ; Berzina Dengan Awek Dekat Mayat Isteri…

Binatang punya husnband..!! Tak ade langsung akal fikiran waras agaknya..? Boleh dia make love and have sex dengan awek dia dekat dekat dengan mayat bininya yang dia sendiri dah bunuh…??

Gila....! Dah tak siuman agaknya manusia zaman sekarang nie..! Setan dah masuk dalam badan..! kalau orang yang normal tak akan buat macam ini…
MOHAFRI Mohamed (tengah) yang menghadapi tuduhan membunuh isterinya, Fazlina Ahmad diiringi anggota polis selepas perbicaraan di Mahkamah Tinggi Shah Alam, di Shah Alam


SHAH ALAM 29 Nov. - Seorang saksi dalam kes pembunuhan eksekutif wanita, Fazlina Ahmad mengaku mengadakan hubungan seks dengan tertuduh, Mohafri Mohamed ketika mayat mangsa masih berada di dalam almari berhampiran, pada hari kejadian.

Nazratul Annis Zainal Abidin, 23, semasa memberi keterangan di Mahkamah Tinggi di sini hari ini berkata, mereka melakukan hubungan intim di atas katil di bilik tidur utama di rumah kekasihnya itu kira-kira pukul 5.30 petang, 30 Disember 2009.

Kata saksi pendakwaan kelima itu, kejadian tersebut berlaku beberapa jam sebelum mereka berdua menaiki kereta api di KL Sentral menuju ke Perlis untuk berkahwin lari di Thailand.

''Selepas keluar dari bilik air, Mohafri masuk ke bilik air. Dia kemudian mengajak saya melakukan hubungan seks. Mulanya saya tidak mahu tetapi dia kata sekejap sahaja.

''Dia tolak saya ke atas katil dalam keadaan mengadap ke bilik air. Kami ada menggunakan kondom pada masa itu,'' katanya semasa disoal oleh Timbalan Pendakwa Raya, Rosidah Abu Bakar.

Dalam kes ini, bekas pengurus syarikat katering, Mohafri, 38, didakwa membunuh isterinya, Fazlina, 39, di rumah No. 70, Jalan Pinggiran 2, Taman Pinggiran Ukay, Ampang antara pukul 5 pagi dan 10.30 pagi, 30 Disember 2009.

Dia dibicara mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman mati mandatori jika sabit kesalahan.

Menurut Nazatul Annis, dia berkenalan dengan Mohafri yang mengaku sudah bercerai semasa sama-sama bekerja di Pusat Perubatan Tropicana pada tahun lalu dan merancang untuk berkahwin di Thailand apabila hubungan mereka tidak direstui ibu bapanya.

Pada hari kejadian, wanita itu mendakwa menaiki bas dari Parit Buntar, Perak pada pukul 1 tengah hari dan tiba di Perhentian Jalan Duta, Kuala Lumpur pada pukul 5 petang sebelum dijemput Mohafri dan dibawa ke rumahnya di Pinggiran Ukay, Ampang.

''Saya tanya kereta Toyota Vios siapa ada di hadapan rumah. Mohafri kata ia kepunyaan sepupunya yang pergi ke Kuantan. Saya juga tanya di mana anak-anak dan pembantu rumah. Dia kata Fazlina bawa mereka ke Pulau Pinang.

''Semasa saya di ruang tamu, dia kerap berulang-alik naik turun tangga dari tingkat atas rumah. Ketika di bilik tidur utama, dia sentiasa berada di laluan sebelah kiri saya seolah-olah cuba menghalang saya daripada melihat sesuatu. Saya juga tidak nampak jelas kerana tidak memakai cermin mata,'' jelasnya.

Menurut saksi, selepas mengadakan hubungan seks, dia terdengar bunyi loceng rumah dan diberitahu oleh Mohafri ada seorang polis wanita datang untuk berjumpa pembantu rumahnya, Yayok.


Baca setersunya, cerita ini Utusan Online

7 comments:

  1. Perjuangan PAS lebih bermaruah tanpa PKR dan DAP.
    Keujudan PAS dalam PR hanya sebagai Babi tunggangan sahaja.
    Tak percaya? Tanyalah sama Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang.

    ReplyDelete
  2. Jangan salahkan lelaki saja bila berlaku zina. Kalau pompuan tak dekat dengan lelaki tak akan jadi . Lelaki memang jahat tetapi pompuan pun gatal.

    ReplyDelete
  3. pembangkang akansokong penjenayah mcm ni.. biar dia bunuh orang jangan Polis bunuh mereka

    ReplyDelete
  4. Hasil keluaran spesis zaman teknologi.makanan teknologi....media tekologi...otak teknologi..maka jadilah binatang teknologi dan bukan manusia.

    ReplyDelete
  5. Salam sahabat.

    Artikel yg menarik. Tahniah.

    Mohon sahabat utk sama kita war2kan dan link Program Amal walk4Gaza ini di blog sahabat bg memastikan ianya akan berjalan lancar. Tq atas segala kerjasama yg diberikan.

    www.walk4gaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. hanya Jauhari mengenali Manikam..

    ReplyDelete
  7. Pembangkang akan kata Polis Jahat,Pembangkang akan bela penjenayah ini,penjenayah ini juga manusia. pkr oh pkr.

    ReplyDelete