Tuesday, August 28, 2012

MAHSYUUKKS..! Artis Bertudung Dapat Bayaran Lumayan Berceramah Dengan PAS Dah Boleh Buat Banglow Baru....

Tentang seorang "Ustazah" baru di negara kita.....

Dulu dia khayal dalam dunia glamor. Hari ini dia pula yang mengutuk dunia glamor yang pernah diceburinya dulu. Katanya dunia itu tidak islamik dan sebagainya.

Tapi dia sendiri pun masih lagi memakai nama yang dipakai semasa dia berada dalam dunia glamor. Kalau nak buang kasi buang semualah. Jangan main sekerat-kerat....

Dunia artis kau tinggalkan, nama artis kau kekalkan. Apa punya insaf...? Pakailah nama sebenar yang betul yang diberikan oleh ibu bapa.

Seseorang yang nak berubah dan nak kembali ke pangkal jalan serta nak mendalami islam, kita harus sokong usahanya itu.

Tetapi sayangnya dalam kes ini, "Ustazah" yang baru tersedar dari lamunan itu tertipu. Mungkin kerana terlalu lama dibuai dunia glamor sampaikan hari ini dia sudah tidak kenal lagi yang mana satu agama islam dan yang mana satu parti politik yang pakai nama islam. Kesian diaaaaa.....!!

Sampaikan dah tak kenal yang mana satu agama yang diturunkan Allah dan yang mana satu sebuah pertubuhan yang ditubuhkan manusia.

Semenjak menyertai sebuah pertubuhan politik yang ditubuhkan oleh manusia "Ustazah" berkenaan bukan main lagi..., baca seterusnya klik sini

No comments:

Post a Comment