Wednesday, June 2, 2010

Najib’s Mini Reshuffle Vs Anwar’s Offer To DAP As Deputy PM…..

Alahai PM kesayanganku.., Dato Seri Najib Tun Razak..!!

Why must you follow game plan of Anwar Ibrahim..? When will our top leaders learn from previous mistakes..???

Kasi lagi…, bagi lagi…., semua untuk kaum cina yang tak pernah nak bagi undi kepada UMNO-BN, bijak.., bijaaakkk..!!!!

Anwar yang jolok buah, UMNO-BN sediakan bekas untuk tadah supaya nanti buah yang jatuh elok tersusun tak bersepah sepah…. Sepatutnya UMNO-BN juga jolok buah dari pokok yang lain yang lebih bagus…, yang lebih ranum, yang elok diberi makan.

Ntah lah apa nak jadi pemimpin pemimpin kita nie..??

9 comments:

  1. Salam Lawyer Garang,

    PM kene tarik undi cina. Ini adalah salah satu dari caranya. Tak bijak untuk mengenepikan undi dari MCA walaupun hakikatnya puak diorang nih hampeh. untuk fasa 2 nih, kita bagi lagi. as long as bukan PM or TPM post.

    Bagi peluang kat PM, kerana peralihan kuasa yang PM dapat pun bukan hanya kuasa, tapi bala pun sama. Disaat kita sedang kalah, dia pikul tanggungjawab besar untuk mengembalikan maruah BN, walaupun parti komponen lain terus terusan menyerang pertubuhan kebangsaan melayu bersatu.

    Sampaikan salam saya kepada Pejuang-Pejuang Gelombang Biru disana...

    Yang benar,
    -Melayu Bangkit!!!-

    ReplyDelete
  2. Betul betul tu, tak salah lagi dik kata you tu.Apa akan jadi pada Melayu akan datang ni.....

    Mari kita senseng lengan dan bersedia menghadapi segala rintangan.

    AllahuAkbar..............

    ReplyDelete
  3. dalam perlembagaan ada kata ke pm , tpm mesti melayu ?

    ReplyDelete
  4. Sebenarnya aku tak peduli ape yang akn terjadi pada melayu,yang aku peduli ape yang nak jadi dgn akidah umat islam.Terlalu ramai yang berpegang kpd sifat kaenat itu memberi bekas,

    ReplyDelete
  5. What do you expect from a flip-flop PM.

    ReplyDelete
  6. Melayu bukan lagi kaum majoriti di Malaysia, tak sedar-sedar lagi ke?
    Cuba ikut macam Chua Tee Yong anak Chua Soi Lek.
    Di atas keberanian dia meliwat semua Ahli Parlimen Melayu dalam persidangan Parlimen pada 16 Mac lalu, MCA hadiahkan dia jawatan Timbalan Menteri!
    Bacalah kisah kehebatan dia di www.merdeka-online.net.
    Orang Melayu sekarang dah lumpuh ke… tidur ke?

    ReplyDelete
  7. Melayu bukan lagi kaum majoriti di Malaysia, kata Chua Tee Yong anak Chua Soi Lek pada jam 4.21 petang persidangan Parlimen 16 Mac lalu.
    Siapa pun tak bantah, kekal lah dalam hansard Parlimen untuk rujukan dan memekan generasi akan datang.

    ReplyDelete
  8. Salam,

    mohon jasa baik pihak puan masukkan url blog saya ke bloglist.

    http://rajahmas.blogspot.com/

    Terima kasih

    ReplyDelete
  9. Perghhh....nampak macam 34dd jer...boleh berkenalan tak?

    ReplyDelete