Wednesday, February 10, 2010

First, Anwar…, And Now Karpal..! Kenapa TERLALU Takut Kat Saiful..???

The whole Malaysian has been anxiously waited and expected to hear more and more stories from Saiful Bukhari Azlan.

Such a very detailed storyline, kemas dan tak nampak pun macam direka reka cipta. Banyak perkara perkara yang selama nie tak pernah pun sesiapa terfikir pernah berlaku diantara Anwar Ibrahim dengan Saiful tapi dah diketahui oleh public… password Mokhtar, Can I Fuck You Today?, KY Jelly, hadiah seluar slack dari oversea…, makan karipap selepas meliwat.

I just cant imagine macam mana hancurnya hati Kak Wan bila dengan penuh konfiden Saiful bercerita tak gagap gugup pun sebab dia menceritakan pengalaman yang dilalui bukannya dia membuat cerita palsu…..

Feedback dari public pun banyak yang yakin dengan apa yang telah diceritakan oleh Saiful kepada court…, I agreed with one of aunty’s opinion when she said ada satu perumpaan dalam kes liwat ini kenapa Anwar TAKUT untuk teruskan perbicaraan…..
this is what being said “…kalau orang islam nak solat kenalah ambil wuduk barulah boleh solat…. ~ kalau Anwar nak selamat dalam politik, dia TAK BOLEH bagi kes liwat ini dibicarakan..! akan terbongkarlah semua rahsia sulit satu per satu mungkin yang selama nie Wan Azizah dan ramai leaders Pakatan sendiri pun tak pernah tahu, cuma Saiful sahaja yang tahu…..”

That’s why Anwar Ibrahim will never give up to set aside this hearing, mana ada pernah terjadi, kes dah berjalan masih nak tangguh tangguh…?

Cubaan nak gugurkan Hakim pula digunakan. Alasan bodoh peguam peguam Anwar nak babitkan Utusan Malaysia sebagai contempt of court pulak when few other media also had showed same photos…!

Why Karpal is also afraid to face off with Saiful in this cross examination..? Mungkin Karpal takut tersilap tanya soalan..? Takut akan terbocor bermacam macam rahsia Anwar..??? Ada banyak lagi…???

Sudah nampak semakin obvious Anwar dah takut…., kenapa…?

Hanya Saiful yang tahu!

Dear Saiful, pls be strong…, banyakkanlah solat tahajud dan berzikir semoga diberikan lebih kekuatan untuk kes yang besar nie…., steady Bro!

8 comments:

  1. salam, betul tu. berani kerana benar takut kerana salah - cliche but very true. sy selalu doakan org yg benar itu diberi kebenaran spy selalu kuat hatinya dan yg melakukan pendustaan itu dijadikan allah hatinya gerun dan takut. walaupun tak bersumpah laknat sekalipun, moga doa org teraniaya itu termakbul. sama2 kita lihat siapa yg lari tak cukup tanah dan 'lawan tetap lawan' itu entah kemana perginya. penuh helah dan tipu daya.

    ReplyDelete
  2. Salam LG, deme kan Lawyer....tentu lebih tahu kenapa bapak-bapak penyangak ini takut dengan Saiful yang kesaorangan......

    ReplyDelete
  3. Good Job.. Saiful has to be strong and you too lydia.. life is not as what we'd always expected. To all Malaysian, what u guys got when you've done all this. we had live for today but we might not know what will happen tomorrow, either we'll still live or die. -ashley

    ReplyDelete
  4. Nak selamatkan melayu?

    Dah terlambat, melayu akan terus jadi bangsa yang mundur, lemah dan mudah diperdayakan oleh kaum lain dan paling malang ianya juga sedang memperbodohkan diri nya sendiri.

    Siapa saifool?
    Siapa Anwar?

    Ke dua2 nya melayu yang sedang bertarong hebat memalukan melayu sama melayu.

    Kami kaum bukan melayu sangat teruja dan sangat bergembira melihat melayu membusuk kan melayu.

    Bodoh punya melayu!!!!!!

    ReplyDelete
  5. poyo gile owner blog ni..

    ReplyDelete
  6. Saiful hanya berserah kepada Allah tidak pun membuat fitnah terhadap Anuar Saiful ada hak untuk bersuara dipentas awam tapi Saiful tak buat begitu sekarang Allah telah membalas satu satu bala yang ditimpa olih Anuar selagi Anuar tidak bertaubat dan minta ampun kepada Allah Anuar akan susah di dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  7. Lucah dan meloyakan terjadi kerana pada ketika ini United Malays National Organisation sedang cuba menarik nafas untuk mendapat talian hayat dengan menghidu rapat kepada lubang jubur si Saiful. Udara dari sebiji lubang ini diharapkan akan menyambung kembali nyawa United Malays National Organisation....sambil tersenyum sila terus baca disini

    ReplyDelete
  8. liwat,sek luar nikah,arak,judi dan sebagainya salah disisi agama islam,kami lebih percaya kepada mahkamah di alam barzah nanti,didunia ni ,kami tak berapa teruja sepertimana nalapambu sangka.Bodoh punya keling.......

    ReplyDelete