Saturday, February 22, 2014

Gandingan Anwar Ibrahim - Tan Sri Mat Taib Boleh Bikin Melayu Undi Pkr Di DUN Kajang

Anwar ..Siapa Tak Kenal Anwar?Bayangkan Dia nak bontot pun orang boleh bagi..
bayangkan bagaimana dia pengaruh orang sampai boleh serah teruna pada dia..

Kita Tahu,Kebanyakan Pemimpin UMNO Di Selangor termasuk di bahagian sedang senak perut.. Cawangan Nak Buat Program,Minta Ketua Bahagian,pemuda nak wat program minta ketua pemuda dan begitulah rantainya...

Di Selangor Ada 22 Ketua Bahagian,22 Timb Ketua Bahagian, 22  Naib Ketua Bahagian, 22 Ketua Pemuda, 22 Ketua Puteri, 22 Ketua Wanita.Cukupkah Mereka Cari Makan Projek ICU Tanpa Projek Persekutuan?

Berapa banyak Persekutuan Boleh Bagi Kat Selangor untuk Pemimpin Bahagian Cari Projek Untuk gerakan Bahagian? Maaflah,Aku terpaksa Buak Cerita ni Terus Terang Bab2 Hal Projek..Buat apa Nak Marah atau Malu,YDP PAS Ketua Cabang PKR pun tengah menketedarah Benda yang pemimpin UMNO Dulu Sebat Selama 50 Tahun Kat Selangor..

Berbalik Soal Kewangan,Jangan Terkejut,Jika Lepas Ni Anda Ternampak Dalam Senarai 22 Pemimpin Setiap Peringkat di Bahagian itu akan ada yang kerap panjat Pejabat SUK Bila Anwar Dah Jadi MB Kelak..Anwar dah Comfirm MB Beb..Tak Leh Elak,Takde Cara Selain Sumbat Dia Ke Sg Buloh.. 

Tapi Macam Dah Terlambat pulak..

Berbalik Hal Projek,Jangan Diherankan Jika Kontraktor Kelas F Yang Selama ni Hidup Segan Mati Tak Mau,akan kembali bernafas bila Anwar Berkuasa Di Selangor..Anwar Bukan Jenis Bunuh Orang, Anwar Jenis Tarik atau beli Orang,Sebab tu ramai yang cair dan ada yang sampai tersungkur atas ranjang.

Dibantu Mat Taib,Sekarang Ni Sedang hebat Gerakan yang mula mempengaruh Pemimpin2 Senior Dalam UMNO  untuk menyokong Anwar Jadi MB, Mereka Sedang Dijanjikan Projek..Benda Atau Perkara yang mereka tidak sangka akan dapat selepas kejatuhan BN Pada 2008.. Aku Percaya,Ramai Pemimpin UMNO Selangor/Bahagian Sudah Mula menghidupkan kembali lesen2 Kontraktor Mereka termasuk mengemas kini company Profail...

Dan Aku percaya,Anwar akan bagi mereka nie projek,dan keutamaan dia adalah pemimpin UMNO/BN yang datang menghadap dia di Pejabat MB Kelak dan mengadu tentang kos sara hidup mereka..

Bila aku Tanya beberapa Pemimpin UMNO ,Anwar Masa Dalam UMNO Dulu Jaga Orang Memang A.. Anwar Memang Hebat Berpolitik,dia akan pastikan Pemimpin UMNO Selangor/Bahagian Disogok dengan Projek, Agar Semangat melawan UMNO/BN Keatas pakatan Selangor Tiada Lagi kerana Telur Mereka Sudah Dipegang Anwar..

Ntahlah,Nak Kata Risau,Nak Kata Perjuangan,Itu Terpulanglah Pada Pemimpin2 Bahagian..Cuma Kalau Gerakan Anwar dan Mat Taib Ni Berjaya, UMNO/BN Dah Boleh Lupakan Sahaja Selangor Nie..

No comments:

Post a Comment