Friday, September 7, 2012

SERAH DIRI - Ah Moi Ditemani Pimpinan DAP..., Muhammad Ammar Tunjuk Bontot Seorang Diri....!

Padan muka kau setannn...!!

Mak bapak kau mengharap dengan segunung harapan agar kau, Muhammad Ammar dapat menumpukan perhatian kepada pelajaran, belajar di kolej.

TETAPI, sayang seribu kali sayang..., otak kau minda kau sudah diliwat dengan fahaman jahat juak juak murahan Pembangkang. Hilang nilai sivik dan tidak ada pengertian patriotisme langsung, terjebak dengan aktiviti bodoh paling sial..!

Buat Ah Moi part time modelling dibawah ini kita tak perlu kaget dan heran dengan tindakannya memijak-mijak gambar Perdana Menteri Datuk Seri Najib..

Semangat kebencian kaumnya terhadap pimpinan kerajaan Barisan Nasional sedang ejakulasi...! Seperti seorang lelaki yang klimaks mahu memancutkan anunya...

HEBAAAT...! Wanita muda ini tak perlu gentar.., tak perlu tutup mukanya seperti yang dilakukan oleh Muhammad Ammar.

Rasa lega sebab mendapat perlindungan pimpinan DAP yang sememangnya chauvanist terhadap bangsa melayu.

Bagaimana pula nasib anak melayu dibawah ini...?


Mana pergi loyerr loyerr buruk penyapu buruk PAS..? Kenapa anak muda ini keseorangan sahaja..??

Bukankah tindakan menunjukkan bontot yang Muhammad Ammar lakukan itu ditujukan khas buat musuh ketat PKR dan PAS..?

Kenapa tidak ada mana mana juak juak murahan pimpinan PKR dan PAS khususnya orang melayu mahu memberikan sokongan kepada anak muda ini..?

Apakah pimpinan melayu PKR dan PAS kecut telor kerana akan dilabelkan sebagai tidak ada semangat patriotisme cintakan keamanan dan menghormati pemimpin...??

Yang nyata dan jelas ialah, anak muda bernama Muhammad Ammar ini sudah terkena beb! Terkena getah yang lekitnya seperti air mani Anwar Ibrahim bertakung dalam kondom sewaktu membalun China Doll sepertimana yang kita saksikan dalam video yang tersebar luas suatu ketika dulu.

Padan muka kau setaaaaannnnnnn @ Muhammad Ammar



No comments:

Post a Comment